۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۵۱۷۸۹
نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی شهرستان‌ها

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه ورزش در شهرستان‌های تفرش و آشتیان دارای مشکلاتی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب شاهد کاهش این مشکلات باشیم.
عباس صلاحي نماينده مردم تفرش و آشتيان در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عباس صلاحی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرهای تفرش و آشتیان، اظهار داشت: رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی شهرستان‌ها اصل بسیار مهمی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسؤولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

 

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بدنی نقش و اهمیت بسیار بالایی دارد و امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند.

 

صلاحی تصریح کرد: در دنیاى ماشینى امروز که تحرک و فعالیت کافى اندام‌هاى بدن کاهش یافته است؛ نیاز به ورزش و نرمش، بیشتر احساس مى شود تا عضلات به کار انداخته شوند و توانایى خود را در طول عمر حفظ کنند.

 

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه استعدادهای بسیاری در شهرستان‌ها وجود دارد که به دلیل نبود امکانات و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم ناشناخته مانده‌اند.

 

صلاحی با تأکید به اینکه ورزش فصل مشترک فرهنگ و اقتصاد است، اظهار داشت: سالی را که پشت سر گذاشتیم از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده بود، به جرأت می‌توان گفت ورزش فصل مشترک فرهنگ و اقتصاد است و توجه به آن می‌تواند زمینه‌های رشد و توسعه فرهنگ و اقتصاد را رقم بزند.

 

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه ورزش در شهرستان‌های تفرش و آشتیان دارای مشکلاتی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب شاهد کاهش این مشکلات باشیم.

 

صلاحی در ادامه گفت: در برخی از رشته‌های ورزشی این شهرها استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که شکوفایی این استعدادها نیازمند حمایت از ورزشکاران و ایجاد باشگاه‌های ورزشی است./842/پ203/ب4

ارسال نظرات