۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۵۳۰۲۳
عضو جامعه قاریان قرآن کریم کشور:

اتحاد قلبی و عملی دولت و ملت مهم‌ترین مانع در برابر نقشه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد معارف و علوم دینی و عضو جامعه قاریان قرآن کریم کشور گفت: همدلی، همزبانی و اتحاد قلبی و عملی دولت و ملت مهم ترین مانع در برابر نقشه های شوم دشمنان در کشور است.
دولت و ملت، همدلي و همزباني

عباس کیفی بجستانی، استاد معارف و علوم دینی دانشگاه های استان خراسان شمالی و عضو جامعه قاریان قرآن کریم کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جدید انتخاب شده، اظهار کرد: ثمره همدلی و همزبانی دولت و ملت برطرف شدن مشکلات کشور و وحدت بین ملت، دولت و سایر بخش های جامعه است.

 

وی افزود: رشد و توسعه کشور با وحدت و همدلی ملت و دولت محقق می‌شود چرا که این اتحاد سبب تمرکز نیروها و انرژی کشور و حرکت هماهنگ به سوی توسعه در عرصه های مختلف خواهد شد.

 

کیفی بجستانی همراهی مردم و دولت در راستای ایجاد فضایی مناسب برای توسعه در کشور را ضروری دانست و تصریح کرد: تقویت اتحاد و همدلی بین مردم و مسؤولان موجب می‌شود تا توطئه دشمنان خنثی شود.

 

به گفته وی همدلی، همزبانی و اتحاد قلبی و عملی دولت و ملت مهم ترین مانع در برابر نقشه های شوم دشمنان در کشور بوده و این موضوع می بایست مورد توجه همه نیروهای موجود در کشور قرار گیرد.

 

این مدرس دانشگاه گفت: سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، موعد شکوفایی ظرفیت ها و آرزوهای عظیم، مهم و دست یافتنی ملت ایران است لذا هرچه بین دولت و ملت صمیمیت و همدلی و همزبانی بیشتری باشد اعتماد و وحدت در کشور بیشتر شده و در نتیجه در پیشرفت کارها و برنامه ها تسریع می شود.

 

کیفی بجستانی اظهار کرد: درایت رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی ستودنی است چرا که مهم‌ترین عامل دوستی و مودت در بین مردم حفظ اتحاد است.

 

وی با اشاره به این که ملت و دولت در حکومت اسلامی، یگانه هستند، ادامه داد: ملت باید رأی دهد تا دولت محقق شود و سپس دولت وظیفه شرعی و قانونی دارد به مردم خدمت کرده و مشکلات آنها را در بخش های مختلف رفع کند.

 

کیفی بجستانی ملت و دولت را مهمترین سرمایه های نظام اسلامی برای تحقق راهبردهایی دانست که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم می شود چرا که رهبری جامعه در واقع قلب بدنه متشکل از دولت، ملت و سایر بخش ها محسوب می شود.

 

وی اظهار کرد: در سایه همدلی مسؤولان و ملت و با توجه به ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی و استقامت در سیاست خارجی می توانیم به افق های بلندی که رهبری ترسیم کرده اند نائل شویم.

 

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: لازمه این همکاری صمیمانه دولت و ملت، همدلی و همزبانی ملت ایران اسلامی است که حمایت خود را از دولت منتخب به صورت قلبی و عملی اعلام کنند.

 

وی افزود: دولت و ملت نیز بر اساس این شعار باید در کنار هم باشند؛ یعنی دولت در حل مشکلات ملت تلاش کند و مردم از دولت حمایت کنند تا آرمان های متعالی نظام مقدس اسلامی محقق شود.

 

کیفی بجستانی تصریح کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت به معنای عدم انتقاد و هشدار نیست بلکه به آن معنا است که انتقادها از عملکرد مسؤولان دلسوزانه، در راستای منافع ملی و غیرتخریبی باشد در غیر این صورت همدلی و همزبانی تنها در مرحله شعار باقی مانده و به صورت درست در جامعه متجلی نخواهد شد./9314/ت302/ب4

ارسال نظرات