۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۵۳۲۹۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تقویت و توسعه مبانی ارزشی فاطمی بیش از هر زمان دیگری در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه، گفت: باید بیش از هر زمان دیگر زمینه را برای تقویت و توسعه مبانی ارزشی فاطمی و فرهنگ ناب اسلامی برقرار کنیم.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ولادت حضرت زهرا (س) در آستانه هفته گرامیداشت مادر و روز زن در اردبیل، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه، خاطرنشان کرد: باید فضیلت‌ها و آرمان‌های بلند حضرت زهرا (س) در راه اعتلای جامعه اسلامی و تقویت فرهنگ دینی و ارزشی ترویج و گسترش یابد.

 

وی افزود: باید سعی و تلاشمان بر این باشد تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر زمینه را برای تقویت و توسعه مبانی ارزشی فاطمی و فرهنگ ناب اسلامی برقرار کنیم.

 

حجت الاسلام ستوده، تصریح کرد: همه زنان عالم باید در همه ابعاد به حضرت زهرا (س) اقتدا کنند چراکه آن بانوی بزرگ دارای فضیلت بی‌شمار در همه جنبه‌ها اعم از زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی، زناشویی، تربیت فرزندان و همچنین تعالی نظام اجتماعی و خانوادگی راه و رسم ارزشی را به همه ما نشان داده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار داشت: ما باید در مسیری حرکت کنیم تا امکان بهره‌گیری از این ظرفیت با توان بسیار بالا برای همه افراد جامعه اسلامی فراهم آید چراکه اگر می‌خواهیم به سرمنزل سعادت و مقصد نهایی برسیم باید از ائمه اطهار (ع) به‌ویژه فرهنگ فاطمی و علوی تبعیت کرده و الگوبرداری کنیم.

 

وی دنیای امروز غرب را تشنه معارف و مبانی معرفتی فاطمی و زینبی دانست و افزود: در عصر معاصر که بسیاری از بداخلاقی‌ها جهان را فرا گرفته باید به حقانیت رفتار و سلوک اسلامی و زندگی اهل بیت (ع) تمسک بجوییم تا با دور شدن از برخی انحرافات و کج‌رفتاری‌ها به سمت معنویت همراه با معارف دینی و ارزشی حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام ستوده، بیان داشت: الگو برداری از زندگی حضرت زهرا (س) به خصوص برای دختران و زنان عامل مهمی در جهت گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه و تربیت نسل سالم و صالح خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت پاسداشت ایام ولادت حضرت زهرا (س) را ضروری خواند و بیان کرد: باید در مسیری حرکت کنیم تا در مقابل اندیشه‌های بلند بانوی بافضیلت اسلام شرمنده نباشیم./937/پ202/ب

ارسال نظرات