۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۵۳۵۷۲
امام جمعه موقت کاشان:

تجاوز به یمن نشانه هراس از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان دشمنان اسلام ناب محمدی از جمله آل سعود٬ صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی را وحشت زده از گسترش ادبیات انقلاب اسلامی در منطقه توصیف کرد و گفت: این ترس و وحشت باعث شده است تا دشمن برگ آخر خود را که همانا جنگ مسلحانه علیه مردمی بی دفاع است به نمایش بگذارد.
حجت الاسلام علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ با اشاره به ایستادگی مردم یمن در مقابل آل سعود گفت: بیداری اسلامی منطقه و خود باوری ملت‌ها با تکیه بر فرهنگ صادراتی انقلاب اسلامی زمینه ایستادگی ملت‌ها در برابر آمریکای جهانخوار و اقمار دنباله‌رو منطقه‌ای آن‌ها است.
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: ملت‌های اسلامی در سوریه٬ عراق٬ لبنان و اخیراً یمن باور کرده‌اند که با تکیه بر استعداد‌های درونی می‌توان دشمن بیرونی ولو آمریکا و اسرائیل را به زانو در آورد.
حجت الاسلام احتشام افزود: آنچه امروز دولت سعودی در جنگ نیابتی از آمریکا و اسرائیل مذبوحانه به آن روی آورده است٬ چیزی جز شکست و خواری منطق ضعیف استکبار در برابر منطق قوی ملت‌ها نیست؛ قطعاً حمله سعودی با چراغ سبز قدرت‌های جهانی و زورگویان انجام شده است.
وی ابراز داشت: آنچه که دشمن را وادار کرد تا برگ آخر یعنی حمله نظامی را رو کند٬ ترس و نگرانی از این نکته است که ملت‌های منطقه با بهره گیری از ادبیات انقلاب اسلامی ملت ایران به ترتیب مناطق تحت سلطه استکبار جهانی را فتح کنند؛ به همین دلیل حمله سعودی را باید روی دیگری از حمله‌های آمریکا در منطقه مانند حمله به عراق و افغانستان دانست٬ که جز با شکست و خاری دروغگویان جهانی و پیروزی ملت بزرگ یمن نتیجه‌ای نخواهد داد.
امام جمعه موقت کاشان اظهار کرد: سازمان ملل و ارگان تصمیم ساز جهانی آن یعنی شورای امنیت بعد از جنگ جهانی دوم به عنوان تضمین‌گر پیروزی‌های دولت‌هایی که در برابر آلمان و متحدین آن که پیروز آن زمان بودند تشکیل شد و هدف از تشکیل آن حفظ منافع قدرت‌های بزرگ در مسیر تسلط آن‌ها بر ملت‌های محروم بوده است.
حجت الاسلام احتشام خاطرنشان کرد: کسانی که مطالعات سیاسی کافی در یک قرن اخیر داشته‌اند می دانند که حمایت‌ سازمان‌های بین المللی و دروغگویان جهانی از ملت‌های مستضعف خیال خامی بیش نیست٬ چرا که چاقو هیچگاه دسته خود را نخواهد برید. سرنوشت ملت بزرگ ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به همه ثابت کرد که سازمان ملل و شورای امنیت تنها بیمه‌گر خواسته‌های زورگویان عالم هستند نه مدافع ملت‌های محروم جهان./836/ت302/ج
ارسال نظرات