۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۵۳۶۸۶

اعلام برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: برنامه روز شهادت شهید آوینی و بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی افزون بر شهر مشهد در 23 کانون شهرستان های استان نیز برگزار می شود.
هفته هنر انقلاب اسلامي

 سید جواد کمالی، رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار کرد: با توجه به تقارن مبارک روز تشکیل  بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی که 20 فروردین ماه، سالروز شهادت مرتضی آوینی است، با میلاد حضرت فاطمه(س) و سالروز میلاد امام خمینی(ره)، بسیج سپاه اسلام برنامه های متعددی را به همین مناسبت برگزار می کند.

 

وی افزود: افزون بر  شهر مشهد 23 کانون شهرستان های استان نیز برنامه های فرهنگی  و هنری متعددی را به همین مناسبت اجرا خواهند کرد.

 

کمالی تصریح کرد: در همین راستا سازمان بسیج هنرمندان با همکاری حوزه هنری و گردشگری و ارشاد استان برنامه ای فرهنگی و هنری  با سخنرانی سید جواد رفائی، مسؤول حوزه هنری و سید جواد کمالی رییس سازمان بسیج هنرمندان استان و با حضور  برخی مسؤولان  استان، فعالان حوزه هنری، خانواده های شهدای هنرمند، جانبازان و ایثارگران برگزار می کند.

 

گفتنی است این برنامه روز شنبه 22 فرودین ماه، ساعت16.30 در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود که طی آن از هنرمندان بسیجی  نیز تجلیل و قدردانی خواهد شد./ 844/ت303/ب5

ارسال نظرات