۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۵۴۱۹۲
اقدام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال جدید؛

سامانه جامع نشریات علمی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: سامانه جامع نشریات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه راه اندازی در ابتدای این سال راه‏اندازی شد.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

محمد حسین کاظمی زاده، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فعالیت‏های این پژوهشگاه در سال جدید گفت:  سامانه جامع نشریات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه راه اندازی در ابتدای این سال راه‏اندازی شد.

 

 

وی در ادامه افزود: در این سامانه فصلنامه علمی پژوهشی روش شناسی علوم انسانی، دوفصلنامه علمی پژوهشی تربیت اسلامی، دوفصلنامه علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی، دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روان شناسی، دوفصلنامه علمی تخصصی اسلام و مدیریت و دوفصلنامه علمی پژوهشی اسلام و علوم اجتماعی حضور دارند.

 

 

وی به فواید این سامانه پرداخت و خاطر نشان کرد: دسترسی به تازه ترین شماره نشریات منتشره و هم چنین آرشیو شماره های پیشین نشریات فوق از جمله امکانات این سامانه است.

 

 

کاظمی زاداه ادامه داد: معرفی نشریه به زبان های فارسی و انگلیسی، نحوه ارسال مقالات، معرفی داوران و پیگیری وضعیت مقاله ارسالی از سوی نویسندگان، از دیگر امکاناتی است که سامانه جامع علمی نشریات پژوهشگاه دارد.

 

 

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ابراز داشت: معاون پژوهشی و مدیر گروه آینده پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در روز چهارشنبه 27 اسفند ماه سال گذشته از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند.

 

 

وی توضیح داد: در این جلسه از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام نظری رئیس پژوهشگاه، حجت الاسلام حکیمیان معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری، عبدالله توکلی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، حجت الاسلام حسنی مدیر گروه فلسفه علوم انسانی و محمدتقی موحد ابطحی سردبیر فصلنامه روش شناسی علوم انسانی و از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور مهدی سجادی فر معاون پژوهشی و امیر ناظمی مدیر گروه آینده پژوهی حضور داشتند.

 

 

وی افزود: در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حکیمیان پس از معرفی اجمالی پژوهشگاه موضوع تفاهم نامه همکاری بین دو مرکز را بیان کرد و نسخه پیشنهادی پژوهشگاه با پیشنهاد سه بند دیگر توسط مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به تصویب مسئولین حاضر در جلسه رسید.

 

 

کاظمی زاده اظهار داشت: وی همچنین به وضعیت طرح ملی مکاتب تفسیری و مشکل پدید آمده در ارتباط با بودجه تخصیص یافته اشاره کرد که قرار شد در یک بازه زمانی کوتاه، تلاشی توسط مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور انجام گیرد تا بودجه تخصیص یافته و بلوکه شده آزاد و قابل استفاده شود و تخصیص بودجه های بعدی به نهایی شدن حامی 50 درصدی طرح موکول شود./1329/پ202/س

 

ارسال نظرات