۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۵۴۳۱۱
آیت الله حکیم خواستار شد؛

پرداخت حقوق مجاهدان و محافظت از قداست شهرهای مذهبی

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی و محافظت از قداست شهرهای مذهبی نظیر کربلا و نجف و کاظمین را خواستار شد.
حضرت آيت الله محمد سعيد حکيم از مراجع نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با حیدر العبادی نخست وزیر عراق بر لزوم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی و محافظت از قداست شهرهای دینی تأکید کرد.

 

وی در این دیدار که روز گذشته برگزار شد، دولت را به مبارزه با انواع فساد و عاملان و حامیان آن فراخواند.

 

حضرت آیت الله حکیم افزود: قشرهای مختلف ملت عراق برای دفاع از مقدسات بپا خواستند؛ مقدساتی که از سوی تروریست ها به اشغال و تخریب تهدید شده بودند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مجاهدان برای دفاع از نظام و حزب و دولت به مناطق جنگی نرفته اند، تصریح کرد: این افراد تنها برای دفاع از وطن و مقدسات اعلام آمادگی کرده و به جنگ با تروریست ها رفته اند. دولت باید حقوق این نیروها را به صورت مستمر پرداخت کند و قدردان فداکاری های آنان باشد.

 

وی ادامه داد: محافظت از قداست شهرهای مذهبی نظیر نجف و کربلا و کاظمین و عدم حتک حرمت آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

حضرت آیت الله حکیم همچنین تقدیم بهترین امکانات به شهروندان در پرتو رشادت های آنان در محافظت از عراق و مقدسات را خواستار شد./980/ب902/د

ارسال نظرات