۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۵۴۴۱۸
در رشته‌های مسیحیت، وهابیت و تصوف؛

مرکز تخصصی کلام و ادیان دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی کلام و ادیان وابسته به مؤسسه آموزش عالی خاتم النبیین، طی آزمون متمرکز رشته‌های تخصصی برای دوره‌های بلند مدت مسیحیت و وهابیت در شهر قم و مشهد و رشته تصوف و مسیحیت در شهر تهران دانش پژوه می‌پذیرد.
مرکز تخصصي کلام و اديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رشته‌های تخصصی، شاخه‌هایی از علوم اسلامی هستند که نیاز امروز جامعه، توسعه و تقویت آن‌ها را می‌طلبد.

 

این رشته‌ها که هر یک سابقه‌ای دیرین در تلاش‌های علمی حوزه و حوزویان دارند، هم‌پای علم اصیل و ممتاز فقه همواره مورد توجه عالمان جامع اندیش حوزه‌ها بوده‌اند.

 

مرکز تخصصی کلام و ادیان وابسته به مؤسسه آموزش عالی خاتم النبیین، طی آزمون متمرکز رشته‌های تخصصی برای دوره‌های بلند مدت مسیحیت و وهابیت در شهر قم و مشهد و رشته تصوف و مسیحیت در شهر تهران دانش پژوه می‌پذیرد.

 

دارا بودن اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح دو و دارا بودن اتمام سطح دو برای شرکت در آزمون مقطع سطح 3، عدم منع قانونی از ادامه تحصیل، حداکثر سن 30 سال برای سطح دو و 34 سال برای سطح سه و کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه علمی از جمله شرایط شرکت در آزمون متمرکز رشته‌های تخصصی است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 25 فروردین‌ماه به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه مراجعه کرده و ضمن مطالعه دفترچه راهنما، اقدام به نام نویسی در این دوره آموزشی کنند.

 

شایان ذکر است، آزمون پذیرش سال تحصیلی 95 به صورت همزمان در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه امسال در محلی که بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد، برگزار می‌شود./997/پ203/ف

ارسال نظرات