۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۵۴۹۱۶

نام‌نویسی مرکز فقهی ائمه اطهار در رشته­های تخصصی فقه و اصول آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در رشته­های تخصصی فقه و اصول ویژه طلاب سطوح عالی و خارج ثبت نام می‌کند.
پذيرش مرکز فقهي ائمه اطهار

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برای سال تحصیلی 95 – 94 در رشته های تخصصی فقه و اصول ویژه طلاب سطوح عالی و خارج ثبت نام می‌کند.

 

از شرایط پذیرش تخصصی فقه و اصول سطوح عالی می‌توان به اتمام پایه ششم با معدل 16 به بالا، موفقیت در آزمون کتبی، شفاهی و مصاحبه، ارائه تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و دو استاد سرشناس و تعهد حضور تمام وقت در برنامه های مرکز اشاره کرد.

 

از جمله مواد این آزمون ادبیات عرب، منطق، اصول و فقه است که 25 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 برگزار می‌شود؛ این دوره 5 سال به طول می‌انجامد.

 

همچنین شرایط پذیرش خارج فقه و اصول این مرکز، اتمام پایه دهم با معدل 16 به بالا، نداشتن اشتغال علمی و اجرائی در سائر مراکز، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و تأییدیه اخلاقی از دو استاد سرشناس است.

 

از مواد آزمون تخصصی خارج فقه و اصول می‌توان به مکاسب، کفایه و تجزیه و ترکیب نیمه اول جزء 29 قرآن اشاره کرد؛ شایان ذکر است که این آزمون 25 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 برگزار خواهد شد که مدت زمان این دوره 7 سال است.

 

بهره‌مندی از اساتید مجرب، کمک هزینه تحصیلی مناسب به همراه امکانات ویژه و اردوهای زیارتی، استفاده از مکان مناسب آموزشی و پژوهشی به همراه کتابخانه تخصصی، پویایی و تحقیق و پژوهش در تحصیل و تدریس و برگزاری کلاس‌های مرتبط از مزایای شرکت در رشته­های تخصصی این مرکز به شمار می‌رود.

 

قابل ذکر است که ثبت نام در این آزمون از 25 فروردین ماه شروع شده و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد و نتایج این آزمون 2 خردادماه از طریق سایت مرکز فقهی اعلام خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اینترنتی www.markazfeqhi.com و یا به صورت حضوری به آدرس قم، میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی در این رشته ها اقدام کنند.

 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره­های (داخلی 144) 37834295 025 و یا (داخلی 163) 37730125 – 025 و یا 37730373 تماس برقرار کرد./822/پ203/ف

ارسال نظرات