۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۵۵۱۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ مقاومت کشور را در برابر هجمه های دشمنان مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شکست تحریم های دشمنان شده است.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به مسأله انرژی هسته ای و آینده پیش رو، گفت: آنچه آمریکا و غرب را وحشت زده کرد و این همه هزینه سیاسی و زمانی بر رسانه ای برای آن انجام می دهند یکی بومی بودن فناوری هسته ای نظام اسلامی است.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که غرب هیچ گاه فکر نمی کرد کشور ایران بتواند به فناوری هسته ای دست پیدا کند، بیان داشت: ملت، جوانان و دانشمندان توانمند و رشید ما در مقابله با قدرت غرب توانستند دست به چنین کاری ارزشمند بزنند.

 

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علمی به پیشرفت های ارزشمند و گرانقدری دست پیدا کند.

 

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شکست تحریم های دشمنان شده است، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت بی نظیر ملت ایران ایران در 36 سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب بی اثرشدن تحریم ها و فشارهای دشمنان شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ملت ایران بی اعتنایی کامل به تحریم های دشمنان داشته و با شجاعت در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرده است.

 

امام جمعه چمستان افزود: بیان مکرر گزینه های روی میز،همه ابهت و قدرت و هیمنه غرب و آمریکا را ناکارآمد ساخته و اوباما برای اولین بار نیست که اظهار می کند ما توان برخورد با ایران را نداریم و نمی توانیم جلوی ایران دارای فناوری هسته ای را بگیریم.


حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند تبدیل شده است، گفت: کشورمان به الگویی برجسته در پیشرفت به ویژه انرژی هسته ای تبدیل شده است که سایر کشورهای منطقه نیز اعلام کردند ما هم در آینده نزدیک نیروگاه هسته ای در کشورمان ایجاد می کنیم.


وی تصریح کرد: این یک دستاورد است که ایران اسلامی در یک سمت و قدرت های نظامی، سیاسی، اقتصادی و تکنولوژی در سمت دیگر با کشورمان مذاکره کنند و ایران تاکید بر مذاکره برد برد داشته باشد.


 استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای باید دقت و توجه لازم تلاش داشته باشد، گفت: نباید به گونه ای شود که غربی ها از واژه ها و جملات ابهام آمیز مقاصد شوم خود را به کرسی بنشانند و نگرانی ها را افزایش دهند.


امام جمعه چمستان تصریح کرد: اگر ملت و دولت همدل و همزبان بوده و از فضاسازی های غیر ضروری اجتناب کنند، با توانمندی، شجاعت و هوشمندی  فرزندان دیپلمات هسته ای نتیجه عزتمند و غرور آفرینی نصیب کشورمان می شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات