۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۵۵۸۸۰
رییس جمعیت علمای پاکستان خواستار شد؛

لزوم پایبندی دولت پاکستان به مصوبه پارلمان مبنی بر بی‌طرفی در جنگ یمن

خبرگزاری رسا - رییس جمعیت علمای پاکستان با تاکید بر این که داعش، طالبان، لشکر جھنگوی و دیگر گروہ ھای تکفیری ھیچ ارتباطی با اسلام ندارند گفت: دولت طبق مصوبه پارلمان در مسئله عربستان و یمن بی طرف بماند.
پير اعجاز احمد ھاشمي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پیر اعجاز احمد ھاشمی رییس جمعیت علمای پاکستان، در مراسمی که روز گذشته در لاھور پاکستان برگزار شد داعش، طالبان و دیگر گروہ ھای افراطی تکفیری را با اسلام بیگانه خواند.


وی تکفیر‌های و مدعیان کفر  شیعیان را مزدوران و عوامل دشمنان اسلام و صھیونیست دانست و گفت: حمایت عربستان با گروہ ھای افراطی تکفیری امنیت خاورمیانه را به ھم زدہ است.


ھاشمی با تاکید به این که رھبران و دولتمردان مسیحی جلوی اھانت به ساحت مقدس رسول اسلام(ص) را بگیرند بیان داشت: جنگ و درگیری فرھنگی می تواند امنیت جھانی را بخطر اندازد.


وی با تاکید به این که داعش، طالبان، لشکر جھنگوی و دیگر گروہ ھای تکفیری ھیچ تعلقی با اسلام ندارند گفت: دولت طبق مصوبه پارلمان در مسئله عربستان و یمن بی طرف بماند.


سخنران دیگر این مراسم قاری زوار بھادر دبیر ایالتی جمعیت علمای پاکستان، از کمک ھای مالی عوامل بیگانه برای تبدیل نظام اسلامی پاکستان به سکولار ھشدار داد.


وی داعش، طالبان و دیگر گروہ ھای افراطی را منفور ترین افراد جامعه اسلامی خواند و گفت: قبور انبیاء و اصحاب بزرگوار که به دست گروہ ھای تندرو تخریب شدہ است ھرچه زوتر باید بازسازی شود./988/ب902/ک

ارسال نظرات