۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۵۵۹۶۰
آیت‌الله علما در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب کرمانشاه نسبت به جنایات آل سعود:

ردپای آمریکا در ناامنی‌های منطقه نمایان است/ اقدامات آل‌سعود در یمن مشابه جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در تجمع اعتراض آمیز طلاب کرمانشاهی با بیان این‌که ردپای آمریکا در تمام نا امنی های منطقه به وضوح قابل مشاهده است، گفت: اقدامات آل سعود در یمن مشابه صهیونیست‌ها در غزه است.
ردپای آمریکا در ناامنی‌های منطقه نمایان است/ اقدامات آل‌سعود در یمن مشابه جنایات صهیونیست‌ها در غزه است آيت‌الله علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز با حضور در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان حوزه علمیه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، عنوان داشت: حرکت آل سعود محکوم و نسنجیده است و قطعا برای عربستان پشیمانی به بار خواهد آورد.
 
وی هدف از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب و علما را در راستای محکوم کردن جنایات آل سعود و گستاخی و تجاوز وحشیانه آنان در یمن دانست.
 
امام جمعه کرمانشاه با تاکید به اینکه نباید از کنار اقدامات آل سعود علیه یمن به راحتی گذشت، افزود: کشور یمن با اصالت ترین و ریشه دار ترین کشور در بین کشورهای عربی است و مردم این کشور نشان داده اند که در مقابل فشارها و تجاوزها مقاومت کرده و حاکمیت کشورشان را به دست می گیرند.
 
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان خاطرنشان کرد: آمریکا پایه نا امنی دنیا است و در تمام درگیری و نا امنی هایی که گروه های بی هویت القاعده، داعش و طالبان در منطقه ایجاد کرده اند، ردپای آمریکا دیده می شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جنایات آل سعود در یمن اظهار داشت: اقدامات آل سعود دقیقا مشابه جنایات آل یهود در غزه است.
 
آیت الله علم با تأکید به اهمیت ماه رجب افزود: پروردگار راه های بسیاری برای گرایش بندگانش به سوی کمال قرار داده است، ادعیه و مناجات در این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو باید سعی کنیم که از این فرصت های موجود بیشترین استفاده را ببریم.
 
وی با اشاره به طلاب و روحانیانی که در تجمع حاضر شده بودند، بیان کرد: پوشیدن لباس روحانیت سبب شده که احساس مسؤولیت بیشتری کنید و چند قدم جلوتر از دیگران باشید، قطعا اگر شما عمل مکروهی به جا آورید، دیگران حرام به جا می آورند، از این رو توجه بیشتری در  ماه های رجب، شعبان و رمضان به رفتار و کردار خود داشته باشید.
 
آیت الله علما در پایان عنوان داشت: آیت الله میرزا جواد ملکی عمق و قدرت عرفانی خود را در ماه رجب، شعبان، رمضان و ذی الحجه در کتاب «المراقبات» آورده است و امام راحل چه زیبا فرمودند که کتابی در عرفان به گرمی «المراقبات» نیست./967/پ202/ب4
ارسال نظرات