۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۷۰۴۶
مدیر حوزه علمیه امام صادق قائمشهر تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از توان طلاب جوان در عرصه رسانه

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر، همدلی و همزبانی را راهی مناسب برای تعامل دانست و با تاکید بر تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید، گفت: نویسندگان باید در جهت تعامل قلم بزنند و مطالب در جهت سازندگی و پیشرفت باشد.
مدير حوزه علميه امام صادق قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت‌الاسلام محمدصادق سلیمانی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر امروز در دیدار اعضای تحریریه نشریه سلام طلبه با تأکید بر تقویت فن نویسندگی از سوی طلاب، گفت: توجه به غنای محتوایی متناسب با نیاز طلاب باید رویکرد اصلی نشریات حوزوی باشد.

 

وی بر ضرورت ورود طلاب به حوزه مطبوعات تأکید کرد و افزود: طلاب باید در کنار فراگیری علوم حوزوی، در عرصه مطبوعات نیز ورود پیدا کنند و نگارش مطالب بپردازند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این‌که نشریه نویسی گام نخست برای پیشرفت طلاب در عرصه مطبوعات است،‌ اظهار داشت: باید به ظرفیت های حوزه در عرصه نویسندگی توجه داشت تا در آینده طلاب رسانه ای داشته باشیم.

 

وی بر ضرورت رعایت اخلاق دینی در عرصه رسانه تأکید کرد و گفت:‌ باید از افکار و نظرات مختلف نیز برای هرچه بهتر شدن نشریه بهره گرفت و نظرات مختلف مورد حمایت قرار بگیرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که از نگاه نقادانه باید حمایت کرد، خاطرنشان کرد: قلم های منتقدان باید از مواضع و حریم اصولی برخوردار باشد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)، همدلی و همزبانی را راهی مناسب برای تعامل دانست و با تاکید بر تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید،‌ خاطرنشان کرد: نویسندگان باید در جهت تعامل قلم بزنند و مطالب در جهت سازندگی و پیشرفت باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این‌که رهبر انقلاب به عنوان تئوریسین فرهنگی کشور و سکان دار نظام انقلاب اسلانی آینده کشور را به خوبی می بینند، اظهار داشت: نویسندگان از رهنمودهای رهبر انقلاب به عنوان پدری دلسوز در جهت غنای محتوایی مطالب کمک بگیرند.

 

وی با بیان این که نگاه طلاب به مسائل باید فراجناحی باشد، خاطرنشان کرد: نقدها باید از سیاست زدگی فاصله بگیرد و نگاهی فراجناحی به مسائل داشت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات