۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۵۷۴۹۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حفاظت از دستاوردهای انقلاب و مقابله با تهدیدهای نظامی دشمن از وظایف سپاه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفظ و صیانت از دستاوردها و تعمیق برنامه‎های نظام اسلامی است.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهدا آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام محمد مهدی مهدوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در سال 58 به عنوان روز عقیدتی و سیاسی نامگذاری شد و از 11 تا 17 اردیبهشت ماه مراسم‌های این ایام با شعار رویکرد سال برگزار میشود.

 

وی افزود: پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی با رویکرد مقابله با انواع تهدیدهای نظامی و فرهنگی و تعمیق برنامه‌های انقلاب اسلامی در چارچوب قانون اساسی کشور و فرامین مقام معظم رهبری از دیگر وظایف این نهاد است.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به ارزش‌های محوری و بنیادین سپاه، ادامه داد: مکتب محوری، ولایت‌مداری، ایمان، معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص)، از ارزش‌های محوری سپاه اسلامی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایثار و از خودگذشتگی مبتنی بر اصول دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن و ساده زیستی و تحول دائمی به تناسب نیاز نظام اسلامی از دیگر محورهای ارزشی سپاه پاسداران نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سپاه اسلامی، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب به ذات نو شونده است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به تناسب انقلاب اسلامی باید در حال تحول باشد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: تحول دائمی، توان افزایی و نو شوندگی از ارزش‌های بنیادی سپاه پاسداران است و در امور فرهنگی نیز فعالیت‌های زیادی دارد.

 

وی اعزام مبلغان، فرهنگ‌سازی و مقابله با جنگ نرم را از دیگر عملکردهای سپاه پاسداران خواند و گفت: بیان مبانی اعتقادی، باورهای دینی و مسایل مختلف در قالب مناسبت‌های ملی و مذهبی که در داخل و خارج بدنه سپاه در حال انجام است، از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این نهاد است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: دورههای تربیت و تعالی کارکنان سپاه و نیز خانوادههای آنان با هدف آشنایی با مسایل اخلاقی، معنوی، فقهی و دینی انجام میشود./936/پ202/ب4

ارسال نظرات