۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۵۷۸۰۵
مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی:

34 طلبه خواهر در جشنواره علامه حلی حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی، گفت: 200 نفر از طلاب خواهر موفق به ارائه مقاله و کتاب به این جشنواره شدند که از این میان 34 طلبه موفق به کسب رتبه و شایسته تقدیر شدند.
حجت الاسلام مختار مسعودنيا، مدير استاني حوزه علميه خواهران آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مختار مسعودی نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه الزهرا(س) تبریز اظهار داشت: این مجموعه فاخر با عنایت و پیگیری مستمر آیت الله مجتهدشبستری در چهار طبقه احداث شده است.


وی با تأکید بر توسعه مدارس علمیه خواهران در سراسر استان آذربایجان شرقی گفت: برای این‌که بتوانیم به درخواست ها و تقاضاهای موجود برای تحصیل جوانان علاقه‌مند در سطح دو پاسخ‌گو باشیم، توسعه مدارس علمیه خواهران امری اجتناب ناپذیر است.


حجت الاسلام مسعودی‌نیا ادامه داد: در مجموعه الزهرا(س) تبریز 100 طلبه خواهر در سطح سه و در دو رشته فقه و تفسیر در حال تحصیل هستند که از این تعداد 20 نفر توانسته‌اند با حضور اساتید برجسته‌ای از شهرهای مشهد و قم از پایان نامه‌های خود دفاع و موفق به اتمام سطح شوند.


وی تصریح کرد: استان آذربایجان‌شرقی جزو استان‌هایی بوده که دارای کمسیون پایان نامه است، این کمیسیون به بررسی موضوعات و صلاحیت اساتید در دو حوزه آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی می پردازد.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی و سراسری علامه حلی، ابراز داشت: در این جشنواره 200 نفر از طلاب خواهر موفق به ارائه مقاله و کتاب شدند که 34 نفر حائز رتبه و شایسته تقدیر شده اند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: در جشنواره های سراسری مانند بانوی کرامت 55 اثر از سوی طلاب مدارس علمیه خواهران استان ارسال شد و در مسابقات رشد 20 گروه شرکت کرده بودند، که در تمامی این مسابقات رشد شش برابری مشارکت طلاب و کسب رتبه های برتر را شاهد بوده‌ایم./854/پ202/ح

ارسال نظرات