۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۵۸۰۲۲
آیت الله نجفی:

کمر تروریسم در عراق شکسته شده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر لزوم حمایت از نیروهای بسیج مردمی تأکید کرد و اظهار داشت که کمر تروریسم به وسیله این نیروها شکسته شده است.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراج تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی عراق بر اهمیت کنترل مرزهای این کشور تأکید کرد و گفت: همگان وظیفه دارند به یاری نیروهای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی که در حال جنگ با تروریست های داعش هستند، بپردازند.

 

وی افزود: نیروهای هوایی عراق نقش بسیار مهم و تعیین کننده در جنگ ایفا می کنند. پیروزی های مستمر در عراق به شکسته شدن کمر تروریسم منجر شده است.

 

حضرت آیت الله نجفی بر لزوم حمایت از خانواده های شهدا تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: نیروهای بسیج مردمی به ندای مرجعیت لبیک گفته و به دفاع از عراق و مقدسات آن می پردازند.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد که دشمنان اسلام از گذشته تاکنون در حال هدف قرار دادن خط و راه اهل بیت(ع) هستند چرا که شیعیان پرچمدار اسلام اصیل به شمار می آیند.

 

وی ادامه داد: هجمه سنگینی علیه عراق به راه افتاده که بخش عمده آن علیه پیروان اهل بیت(ع) است.

 

حضرت آیت الله نجفی تأکید کرد: ائمه اطهار(ع) تنها راه نجات به شمار می آیند و راه و فکر و سیره آنان به مثابه اسلام اصیل است و ضامن کرامت و آزادی همه بشریت هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات