۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۵۸۴۶۰

حضور 50 نفر از دانش‌آموزان در مراسم اعتکاف مسجد محمودیه قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تبیان از حضور 50 نفر از اعضای کانون تبیان در مراسم اعتکاف مسجد محمودیه قم خبر داد و گفت: تشکیل‌ حلقه‌های معرفتی، تشکیل کلاس‌های اعتقادی و مهارتی از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی است.
مراسم معنوي اعتکاف

احمد بهشتی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی «مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد محمودیه(کانون تبیان) گفت: با توجه به دغدغه و منویات رهبر معظم انقلاب درباره «ورزش، تحصیل و تهذیب جوانان»، کانون تبیان اهتمام ویژه‌ای برای تقویت و رشد معنوی اعضای کانون دارد، بنابراین این مؤسسه در برخی از ایام سال همچون روز دحوالارض، لیلة الرغایب، شب‌های قدر و ایام اعتکاف برنامه‌های ویژه‌ای را برای اعضای کانون برگزار می‌کند.

 

بهشتی بیان کرد: 10 سال است که اعضای کانون فرهنگی تبیان در مراسم اعتکاف حضور فعال داشته‌اند و امسال نیز برای دومین بار مراسم اعتکاف در مسجد محمودیه (کانون تبیان) برگزار می‌شود و 50 نفر از طلاب، دانشجویان و دانش آموزان از اعضای کانون فرهنگی تبیان در این مسجد معتکف شده‌اند.

 

وی در ادامه به برنامه‌های ویژه مراسم اعتکاف در مسجد محمودیه اشاره کرد و گفت: مراسم جشن به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)، مراسم عزاداری به مناسبت وفات حضرت زینب(س)، تشکیل‌ حلقه‌های معرفتی، تشکیل کلاس‌های اعتقادی و مهارتی از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف در مسجد محمودیه است.

  

مدیر روابط عمومی کانون تبیان ابراز کرد: مناسب است که سازمان آموزش و پرورش به مراسم معنوی اعتکاف اهتمام جدی داشته و فرصت حضور شرکت دانش آموزان را در این مراسم را بدهد، زیرا حضور دانش آموزان در مراسم اعتکاف سبب رشد معنوی آن‌ها می­شود./998/ت302/ی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
روز واقعه:25 ذی القعده
روز بیست و پنجم ماه ذوالقعده به نام دحو الارض شناخته می شود. بر اساس روایات در چنین روزی اولین خشکی های زمین که به طور کامل زیر آب بود در محل کعبه نمایان شد. در آداب اسلامی این روز بسیار پرفضیلت دانسته شده و دعا و عبادات خاصی برای آن بیان شده است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
یادش بخیر عجب دوران خوبی بود
0
0