۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۵۹۳۵۴
امام جمعه بروجرد:

هدف دشمن دور کردن جوانان از اندیشه‌های شهید مطهری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که پیشرفت و ترقی جوانان در گرو تبیین تفکرات شهید مطهری است، گفت: دشمنان اسلام جهت گمراه کردن نسل جوان تلاش می کنند آنان را از اندیشه های شهید مطهری دور کنند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد ظهر امروز در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان نمونه بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با گرامیداشت مقام معلم گفت: 12 اردیبهشت ماه یادآور شهادت جانسوز بزرگ‌مردی است که چهره اسلام را طهارت بخشید و مطهری نام گرفت.

 

وی با بیان این که جای خالی شهید مطهری در حوزه های علمیه و دانشگاه ها احساس می شود، افزود: این شهید والامقام آشنایی بسیار خوبی با علوم و فنون اسلام و قرآن داشت.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان ویژگی های شهید مطهری اظهار داشت: مبارزه جدی با انحرافات جامعه، طهارت روح و قدرت ایمان از ویژگی های بارز شهید مطهری است.

 

وی در ادامه با اشاره به بیان بی نظیر شهید مطهری یادآور شد: استاد مطهری با زبانی ساده و استوار، پیچیدگی های علوم گوناگون را بیان می کرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که دشمنان از افکار و اندیشه های او می ترسیدند، خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت 36 سال از شهادت شهید مطهری، دشمن تلاش می کند جوانان را از اندیشه ها و تفکرات ایشان دور کند.

 

وی ادامه داد: دشمنان برای تحریف اسلام و مبارزه با اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) برنامه‌ریزی می‌کنند و نسل جوان ما را هدف قرار داده اند.

 

حجت الاسلام ترابی اندیشه ها و تفکرات شهید مطهری را از عامل پیشرفت و هدایت جوانان بیان کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی امروز برای پیشرفت و ترقی نیازمند تفکرات شهید مطهری هستند.

 

قداست سپاه از ایمان، جهاد، شهادت و ولایت مداری است

امام جمعه بروجرد با اشاره به قداست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این قداست امروز در راستای ایمان، جهاد، شهادت و ولایت مداری است.

 

وی در ادامه افزود: امروز پاسخ قاطع ایران به تهدیدات دشمنان، به برکت بنیه اعتقادی سپاه داده می شود./9459/پ202/ح

ارسال نظرات