۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۶۰۳۲۴
امام جمعه کوهرنگ:

تهدیدهای آمریکا علیه ایران خنده آور است/ لغو کاپیتولاسیون نخستین اقدام در جهت تثبیت انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با اشاره به تهدیدهای این روزهای آمریکا علیه ایران، این تهدیدها را خنده آور و بیهوده دانست و گفت: لغو امتیاز کاپیتولاسیون از سوی امام و حمایت ملت همیشه در صحنه، نخستین اقدام در جهت تثبیت انقلاب بود.
حجت الاسلام طباطبايي ، امام جمعه کوهرنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، صبح امروز در نشست با فرماندهان و مسؤولان پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان، بر ضرورت این که بندگی و عبادت خداوند متعال باید به قصد قربت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بکوشیم که در همه احوال و در هر کاری خداوند را مد نظر داشته باشیم و تنها برای رضایت او قدم برداریم که اگر این شد رستگاریم.

 

امام جمعه کوهرنگ تصریح کرد: به یقین آن روزی که ارتش بیست میلیونی به فرمان پیر و مراد روشن ضمیر امام راحل(ره) تشکیل و در حال جوانه زدن و سامان یافتن بود، هیچ کس در خیالش هم تصور نمی کرد که این نهال نو پا، جوان و انقلابی روزی چنان بالنده و تنومند شود که همه مستکبران آن را خاری در چشم خود ببینند و این افتخار بسیج است.

 

وی با اشاره به این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای که فرمودند: «بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و خوشبختی این کشور جمع شده اند»، شجره طیبه بسیج را مصادق بارز این سخن رهبری دانست و افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل می دهد.

 

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای، به سفارش های مستمر رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه پرداخت و افزود: آن چه که از همان روزهای نخست مذاکرات هسته ای مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده است و بارها مورد تأکید ایشان قرار گرفته، خوش بین نبودن به این مذاکرات، اعتماد کامل داشتن به تیم مذاکره کننده کشور و حیله گر خواندن غرب و طرف مذاکره کننده بوده است که باید مورد توجه تیم دیپلماسی ما قرار گیرد.

 

امام جمعه کوهرنگ با بیان این که در رأس تیم مذاکره کننده غربی آمریکا قرار دارد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: آن ها در طول تاریخ ثابت کرده اند که به هیچ اصولی به جز منافع شخصی خود پایبند نیستند و این حقیقت و ماهیت درونی آمریکا است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به تهدیدهای این روزهای آمریکا بر علیه ایران، این تهدیدها را خنده آور و بیهوده دانست و افزود: کشوری که این روزها در مقابل مردم بی دفاع عراق، سوریه و یمن زمین گیر شده است، چطور می تواند در مقابل عظمت و هیبت و مردانگی این ملت بایستد و ادعای جنگ کند.

 

حجت الاسلام طباطبایی، تهدیدهای این روزهای آمریکا را گنده گویی دانست و افزود: ایران اسلامی در پرتو ولایت اهل بیت(ع)، در سال های سخت جنگ تحمیلی و با دست خالی، هیمنه آمریکا و همپیمانش، صدام ملعون را شکست و پوزه آن ها را به خاک مالید.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با تأکید بر این که ملت ایران متکی به قدرت لایزال پروردگار و دعای حضرت ولی عصر(عج) و اراده پولادین و اعتقادات راسخ خود است، تصریح کرد: توصیه ما به آن بخش کوچکی از مردم و مسؤولان که دل در گرو مذاکرات و توافق نامه ها بسته اند، این است که بیدار باشند و بدانند که راه نجات این کشور، تکیه به داشته های داخلی است.

 

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به این که امروز آن زمانی نیست که عده ای در مقابل نظر امام راحل مبنی بر حمله به ناو آمریکایی متجاوز به این کشور بایستند، خاطرنشان کرد: امروز کوچک ترین تجاوز به خاک ایران مساوی است با نابودی اسراییل و آمریکا که دشمن باید این را خوب بداند و آویزه گوش خود قرار دهد.

 

وی همچنین به لغو امتیاز کاپیتولاسیون از سوی امام راحل در 23 اردیبهشت ماه 58 اشاره کرد و با بیان این که این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک روز به یادماندنی ثبت خواهد شد، ابراز داشت: لغو امتیاز کاپیتولاسیون از سوی امام و حمایت ملت همیشه در صحنه، نخستین اقدام در جهت تثبیت انقلاب بود که آن روزها صورت گرفت./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات