۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۳۸۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رمز موفقیت در جامعه اخلاص و جلب رضایت الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا رمز موفقیت را در اخلاص و رضای الهی دانست و گفت: بی تردید اگر کارهایمان رنگ و صبغه خدایی داشته باشد، جلوه ها و انعکاس آن نیز از زیبایی خاصی برخوردار خواهد بود.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا کارگاه علمي، آموزشي , توجهي مسؤولان روابط عمومي نواحي و رده هاي تابعه سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در کارگاه علمی، آموزشی، توجیهی و روابط عمومی که با حضور مسؤولان روابط عمومی نواحی و رده های تابعه سپاه عاشورا همراه بود، اظهار داشت: روابط عمومی در هر سازمان، نهاد و ارگانی به منزله پیشانی آن مجموعه است.


وی خاطرنشان کرد: بایستی مراقب بود که چین و چروک به این پیشانی نیفتد که اگر افتاد دیگر ما شاهد آن وجاهت و زیبایی نخواهیم بود و آفت این زیبایی، شتابزدگی، درجازدگی و تأخیر است، چرا که اگر روابط عمومی که رسالتش انعکاس فعالیت ها، عملکرد ها و دستاورد ها است به موقع اقدام نکند، خبر خاصیت و ارزش خود را از دست خواهد داد.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که اگر روابط عمومی در تشکیلاتی لنگ باشد، بی تردید کل آن مجموعه خواهد لنگید، تصریح کرد: سلامتی محصول تثبت و پشیمانی حاصل شتابزدگی است، اگر تثبت یعنی اشرافیت بر امور، تخصص همراه با تعهد در مجموعه ای حرف اول را بزند بی تردید آن مجموعه از آفات و آسیب ها مصون و سلامت خواهد ماند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: باید ضمن فراهم کردن تجهیزات و ابزار لازم در راستای انعکاس به موقع اخبار مربوطه، بایستی افراد و نیروهای متخصص و اهل فن در حوزه رسانه تبلیغات به کار گرفته شوند تا بتوان به نتیجه مطلوب نائل شد.


حجت الاسلام ولایی رمز موفقیت را در اخلاص و رضای الهی دانست و گفت: بی تردید اگر کارهایمان رنگ و صبغه خدایی
داشته باشد، جلوه ها و انعکاس آن نیز از زیبایی خاصی برخوردار خواهد بود، از این رو با بکار بستن فنون روابط عمومی و تبلیغات بایستی از نیت خالص نیز غفلت نورزید تا بتوان به تعامل در ارتباط لازم رسید.


 وی با بیان این‌که روابط عمومی به معنای مدیریت ارتباطات و روابط میان مجموعه و خارج از مجموعه است، افزود: کسی در برقراری این ارتباط می‌تواند به خوبی ایفای نقش کند که ارتباط خوبی با خدا داشته باشد، بنابر این در همه امور رضایت الهی و خلوص نیت را مدنظر قرار دهید.


همچنین سرهنگ پاسدار علی اصغری، مسؤول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در سخنانی با اشاره به ویژگی های مهم روابط عمومی ها اظهار داشت: روابط عمومی ها باید در انعطاف پذیری سازمان مربوطه شان نقش ایفا کنند، تا با رصد بازخوردها و اظهار نظر ها بتوانند نقاط ضعف ها و قدرت ها را شناسایی کرده و در اختیار مبادی ذیربط قرار دهند که بدین وسیله می توانند در ارتقا و تکامل مجموعه شان مؤثر باشند.


وی در ادامه شاخصه مهم سپاه پاسداران و بسیج را  مردمی بودن، مردمی ماندن و مردم مداری دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها بایستی در راستای ارتباط همسو و متقابل با مردم، ارتباط تنگاتنگی با اصحاب رسانه داشته باشند که می تواند در انعکاس رهنمودها و مطالبات جامعه از مجموعه و بالعکس نیز کارساز و کارآمد باشد، چرا که نمی‌توان بدون بهره گیری مطلوب از رسانه به موفقیت های چشمگیر نائل شد.


اصغری در پایان با بیان این‌که روابط عمومی، هنر بکارگیری آگاهانه و هوشمندانه رسانه ها برای نفوذ در افکار مخاطبان است، افزود: بی تردید ابزار کار روابط عمومی ها، رسانه ها است و کسی می‌تواند درک صحیحی از رسانه داشته باشد که با برخورداری از سواد لازم، از روابط عمومی بالایی نیز بی بهره نباشد و اینجاست که تکنولوژی رسانه ای می تواند در راستای تاکتیک و استراتژی های ما عمل کرده و ما را به هدف غایی نزدیک سازد.


گفتنی است، در پایان این نشست به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی از سه ناحیه برتر در انعکاس اخبار با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد./935/پ202/ح

ارسال نظرات