۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۶۰۶۱۱
نماینده مجلس:

کمبود آب و خشکسالی مهم ترین مشکل روستاهای خراسان جنوبی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هم‌اکنون در روستاهای خراسان جنوبی مشاهده می‌شود، کمبود آب و خشکسالی است، گفت: مهم‌ترین رسالت مسؤولان در خراسان جنوبی رسیدگی به قشر روستایی است.
عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در بازدید از روستاهای بخش مرکزی بیرجند با بیان این که یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هم‌اکنون در روستاهای خراسان جنوبی مشاهده می‌شود، کمبود آب و خشکسالی است که برخی از روستا به وسیله تانکر آب‌رسانی می‌شوند، گفت: مهم‌ترین رسالت مسؤولان در خراسان جنوبی رسیدگی به قشر روستایی است.

 

 وی افزود: هدف از دهگردشی، دیدار و بررسی مشکلات مردم به خصوص رسیدگی به مشکلات مردم مناطق روستایی است.

 

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تصریح کرد: در برنامه‌های دهگردشی که انجام می‌شود فرماندار به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی هر شهرستان حضور دارند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند و برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

 

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: هدف دیگر از این سفرها عرض خسته نباشید و دیدار با مردم و روستاییان عزیز است که تاکنون بیش از 200 روستا در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف به اتفاق مسؤولان مورد بازدید قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هم‌اکنون در روستاهای خراسان جنوبی مشاهده می‌شود، کمبود آب و خشکسالی است که برخی از روستا به وسیله تانکر آب‌رسانی می‌شوند و همچنین مشکلات اشتغال جوانان بخش دیگری از مشکلات مردم مناطق روستایی است که باید در این زمینه توسط مسؤولان استانی چاره اندیشی مناسبی صورت گیرد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان این که موضوع آب و خشکسالی همواره در اولویت پیگیری‌ها بوده است، افزود: نمایندگان مردم در استان با جدیت پیگیر این مشکل هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال روستاییان اشاره کرد و گفت: راه عبور از مشکل بیکاری در روستا، آموزش مهارت توسط مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای به جوانان و زنان روستایی و مردان است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این که دشمنان طی 36 سال گذشته شکست های سنگینی از مردم ایران اسلامی متحمل شده‌اند، افزود: مردم ایران اسلامی با توکل بر خدا و پشتیبانی از ولایت فقیه تمامی این دسیسه‌ها را نقش بر آب کرده‌اند و به امید خدا در این جنگ اقتصادی نیز پیروزی از آن ملت ایران است.

 

وی یادآور شد: در خصوص مذاکرات هسته‌ای هم نباید به هیچ وجه ذره‌ای از حقوق ملت ایران پایمال شود و دشمنان نباید احساس کنند که ملت ایران ذره‌ای از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود کوتاه آمده است./968/پ202/ب5

ارسال نظرات