۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
کد خبر: ۲۶۱۰۶۳
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان:

آل سعود به سرنوشت صدام دچار خواهد شد/ استکبار جهانی به دنبال ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان با اشاره به این که استکبار جهانی به دنبال درگیری داخلی بین مسلمانان است، گفت: آنها از این طریق به دنبال ایجاد مانع برای پیشرفت کشورهای اسلامی و خفه کردن بیداری اسلامی در منطقه هستند.
حجت‌الاسلام حسن اميري

حجت‌الاسلام حسن امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، انقلاب یمن را برگرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ابتدای انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی به وسیله صدام هشت سال جنگ را بر مردم ایران تحمیل کرد و امروز نیز توسط عربستان و با هدف سرکوب انقلاب کشور یمن به مردم آن فشار می آورند و آنها را سرکوب می کنند.

 

وی افزود: عراق را به عنوان یک کشور شیعه در مقابل ایران قرار دادند و امروز نیز عربستان را به عنوان یک کشور اسلامی در مقابل یمن قرار داده اند، اما عربستان با دچار شدن به سرنوشت صدام و حتی زودتر از آن نابود خواهد شد، چرا که صدام بعد از جنگ با ایران صلح کرد و مدتی حکومت کرد، اما عربستان شکستی مفتضحانه تر از صدام را متحمل خواهد شد.

 

حجت الاسلام امیری با اشاره به این‌که تجاوز عربستان به یمن رسوایی برای آل سعود برجای خواهد گذاشت، گفت: دشمن به دنبال تفرقه و درگیری بین کشورهای اسلامی است تا از این طریق اسلام را ناکارآمد نشان دهد که متأسفانه عربستان در این زمینه بازیچه دست استکبار قرار گرفته است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: عربستان یک کشور به ظاهر اسلامی است و مردم این کشور نیز بر این موضوع اذعان دارند، چرا که آموزه های اسلامی در حاکمان آن دیده نمی شود.

 

به گفته وی، کشورهای غربی دلسوز مردم نیستند و به دنبال نا امنی در کشورهای اسلامی بوده و از قدرت کشورهای اسلامی در هراس هستند، از این رو امروز شاهد جنگ در اکثر کشورهای اسلامی هستیم که این وضعیت نقشه استکبار جهانی است.

 

وی با اشاره به این که استکبار به دنبال درگیری داخلی بین مسلمانان است، گفت: آنها از این طریق به دنبال ایجاد مانع برای پیشرفت کشورهای اسلامی و خفه کردن بیداری اسلامی در منطقه هستند.

 

حجت الاسلام امیری هدف استکبار را مشغول کردن مسلمانان به درگیری دانست و افزود: فکر مسلمانان، بیداری، استقلال و مقاومت است که استکبار به دنبال از بین بردن این تفکر و جلوگیری از قدرت کشورهای اسلامی است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات