۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۶۱۸۲۶

پرفروش­ترین­های انتشارات سروش در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ کتاب های «چوپان معاصر»، «مبانی سواد بصری»، «برای مدیران» و «ترکیب بندی در عکاسی» در صدر کتب پرفروش انتشارات سروش در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال قرار گرفت.
پرفروش­ترين­هاي انتشارات سروش در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات سروش، براساس اعلام معاونت بازرگانی انتشارات سروش در نمایشگاه امسال چهار عنوان کتاب این انتشارات از سوی خوانندگان مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و جزو پرفروش­ترین کتاب های غرفه سروش شد.

 

کتاب  «چوپان معاصر» مجموعه مناجات های نویسنده با پرودگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده با تسلطی که بر هنر کاریکلماتور (طنز کلمات) داشته سعی کرده با بازی کلمات روحی از طنز را در جملات خود جاری سازد تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

 

کتاب «مبادی سواد بصری» که اولین بار در سال 1368 منتشر شده و تا به امروز بارها مورد تجدید چاپ و استقبال بسیاری از علاقمندان به ویژه دانشجویان رشته های هنر و معماری قرار گرفته است، به عنوان یکی از کتاب های مرجع و پایه در این رشته ها مورد استفاده و معرفی قرار می گیرد. اهمیت دانش بصری در جهان امروز برکسی پوشیده نیست و همه دست اندرکاران تولید و خلق تصاویر و کسانی که توجه به محیط بیرون را لازم می دانند، به دنبال افزایش دانش بصری هستند.

 

همین گزارش می افزاید؛ کتاب «ترکیب بندی در عکاسی» تحلیل موشکافانه­ای از سازه های تصویر و نیز مثال های عکاسی عالی را مورد بررسی قرار داده است. اصل این کتاب به زبان آلمانی نوشته شده و قبلا به دو زبان انگلیسی و فرانسه ترجمه گردیده است. ترجمه فارسی این کتاب توسط پیروز سیار از روی ترجمه فرانسه آن صورت گرفته است و سعی دارد گوشه هایی از اصول بنیادی هنر ترکیب بندی را نشان دهد.

  

و اما کتاب «برای مدیران» از گفتارها و گزیده کلام مقام معظم رهبری در مقوله مدیریت است. این اثر ویژگی های مدیران و آنچه آنان برای اداره ی درست تکالیف مدیریتی خود در مسیر تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام و مواضع رهبری به تحریر درآمده و در 9 فصل مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، مدیران؛ معنویت، مدیران؛ اخلاق، مدیران؛ گزینش همکاران، مدیران؛ نظارت بر زیر مجموعه، مدیران انقلابی، مدیران؛ وظایف و ویژگی ها، مدیران؛ آسیب شناسی و نامه امام علی  علیه السلام به مالک اشتر تدوین شده است.

 

لازم به ذکر است که دو کتاب  «ترکیب بندی در عکاسی» و «مبادی سواد بصری» در نمایشگاه کتاب سال قبل هم جزو پرفروش ترین کتاب های انتشارات سروش بودند./998/د102/ق

ارسال نظرات