۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۶۱۹۲۶
استاد حوزه و دانشگاه:

تضعیف اعتقادات دینی جامعه مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که رویکرد تهاجم فرهنگی دشمنان با هدف تضعیف اعتقادی جامعه است، گفت: آمدند کانون خانواده را مورد هجمه خود قرار دادند تا از این طریق بتوانند مبانی اعتقادی را در جامعه سست کنند.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در سلسله نشست های اخلاق در خانواده که در بخش دابودشت برگزار شد، افزود: زیبایی هایی تقوای الهی برای تشکیل یک جامعه مدنی اسلامی و مدینه فاضله که در آن جامعه رنگ و بوی الهی و خدایی است با مراعات تقوای الهی شکل می گیرد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که با خدا بودن سبب جاودانه شدن و عزت می شود، بیان داشت: هر کسی خواست در این عالم بماند و در مسیر حق قرار گرفت ماندگار و جاودانه شده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد، افزود: هر کسی در مقابل گناه قرار گرفته و آن را انجام نداد و تقوای الهی را مراعات کرد ماندگار شد که باید در این مسیر ارزشمند قدم برداریم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که خانه، محله و منطقه ای آباد می شود که در آن رنگ و بوی خدا وجود داشته و گناه انجام نگیرد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تعالیم شریعت و دین مبین اسلام را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی از دین و دستورات گرانقدر آن فاصله بگیرد به گناه روی آورده و زندگی را باخته است که باید مراقب باشیم تا خود را در منجلاب گناهان غرق نکنیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که انسانی که می خواهد عزتمند باشد باید خود را در محضر خداوند متعال قرار دهد، گفت: تلاش ما باید در راستای نزدیکی به حضرت حق و کسب رضایت پروردگار متعال باشد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اهمیت تحقق سبک زندگی اسلامی، بیان داشت: تحقق سبک زندگی اسلامی جامعه را در مسیر خوبی ها قرار می دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که روش تربیت بسیار مهم است که خانواده ها باید به این امر مهم توجه داشته باشند، افزود: تربیت به معنای شکوفا شدن انسان ها است و زمانی انسان خودش را در مسیر اسلام قرار دهد از مبانی فکری و اندیشه ای آن بهره مند می شود.

 

وی با بیان این که انسان باید شاکله زندگی خود و خانواده اش را براساس دستورالعمل های دینی قرار دهد، تصریح کرد: انسانی که در این مسیر نورانی قرار گیرد آن استعدادی که خداوند منان به او داده است را شکوفا می کند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که باید تلاش کنیم تا نسخه زندگی خود را براساس دستورالعمل های خداوند متعال قرار دهیم، خاطرنشان کرد: حضرت حق مبانی تربیتی را در اختیار ما قرار داده است که باید در این مسیر ارزشمند قدم برداریم.

 

وی با بیان این که رویکرد تهاجم فرهنگی دشمنان با هدف تضعیف اعتقادی جامعه است، گفت: آمدند کانون خانواده را مورد هجمه خود قرار دادند تا از این طریق بتوانند مبانی اعتقادی را در جامعه سست کنند. /1314/پ202/ب1

ارسال نظرات