۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۱۹۹۷
با حضور فرمانده معظم کل قوا؛

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
دانشگاه امام حسين مراسم دانش آموختگي دانشجويان افسري و تربيت پاسداري دانشگاه امام حسين(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

 

بخش هایی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم بدین شرح است:
باز در مذاکرات حرف‌های تازه می‌زنند/ درباره‌ی بازرسی‌ها گفتیم اجازه نمی‌دهیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچ‌گونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود.

 

می‌گویند اجازه‌ی مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای باید داده شود. این یعنی بازجویی/ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان با دانشمندان و فرزندان عزیز ملت که این دانش را به اینجا رساندند بیایند حرف بزنند.

 

بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند/ آنها بدانند اگر شیطنتی صورت گیرد واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود‌.

 

مسئولان عزیز ما که در این میدان شجاعانه حرکت می‌کنند، بدانند تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است. باید بتوانند پیام و عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند.

 

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این مراسم متعاقباً منتشر خواهد شد./1323/د101/ش

ارسال نظرات