۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۶۲۰۷۶
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری:

در کتاباز نتایج سحر خیلی از تعریف‌های ادبیات انقلاب اسلامی به درستی تبیین شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، با بیان این که کتاب «از نتایج سحر» از جدی‌ترین آثار در حوزه پژوهش است، گفت: سهم سنگری در معرفی شعر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها سهم بسزایی است.
عليرضا قزوه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، علیرضا قزوه، شاعر و مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، در مراسم رونمایی از  کتاب «از نتایج سحر» با بیان این که این کتاب از جدی‌ترین آثار در حوزه پژوهش است، عنوان کرد: سهم سنگری در معرفی شعر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها سهم بسزایی است.

 

وی تاکید کرد: در این کتاب خیلی از تعریف‌های ادبیات انقلاب اسلامی به درستی تبیین شده است و در حد تعارف نمانده است. در این کتاب همچنین تعریف‌های جدید ارائه شده است. تعریف شعر هیئت را برای اولین بار در این کتاب دیدم و چیزی با این عنوان در جای دیگر ندیده‌ام و چنین عنوان‌هایی به عنوان سند دست اول می‌تواند مطرح باشد.

 

قزوه همچنین با اشاره به توجه سنگری در کتاب «از نتایج سحر» به جوانان اظهار کرد: در این کتاب اسامی و آثاری از جوانان می‌بینیم که پیش از این حتی من که ارتباط بسیاری با شاعران جوان انقلاب دارم نشنیده بودم.

 

این شاعر کشورمان همچنین با اشاره به عناوینی همچون شعر پیامکی و کوتاهه سرایی‌ها که در کتاب «از نتایج سحر» آمده است، گفت: در این کتاب به دنبال شاعران هم فکر ما و دوستدار انقلاب اسلامی در تاجیکستان و افغانستان می‌گشتم، تصور می‌کنم خوب است که به این شاعران نیز در این اثر پرداخته می‌شد./998/د102/ق

ارسال نظرات