۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۶۲۲۲۰
از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی زنجان؛

جلسه هم اندیشی فرهنگی تبیین شعار سال با حضور علما و روحانیان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم اندیشی تبیین شعار سال با حضور علما و روحانیان زنجان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی زنجان برگزار شد.
همدلي و همزباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان، امروز در جلسه هم اندیشی فرهنگی تبیین شعار سال که با حضور علما و روحانیان برگزار شد، اتحاد و همدلی را یک واجب فراموش شده سیاسی توصیف کرد و گفت: ما امسال در جهاد کشاورزی زنجان در قبال شعار سال که واجب فراموش شده سیاسی است احساس وظیفه نموده و جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کردیم.

 

این مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: طی جلسات متعددی که با مسؤولان سازمان ها و نهادهای مختلف برگزار کردیم به نتایج مطلوبی نیز تا حدودی دست یافته و در صدد افزایش آن هستیم که البته بعد از تشکیل شورای همدلی و همزبانی مقرر شد از این به بعد این جلسات به ریاست امام جمعه زنجان برگزار شود.

 

وی در ادامه با اشاره به پروژه های فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی زنجان برای سال جدید افزود: 39 پروژه برای اجرا در سال همدلی و همزبانی آماده کرده ایم با طرح های پیوست فرهنگی که هر کس از مسؤولان مربوطه در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی باید آنها را آماده کرده و بعد از آماده سازی در جلسه های بعدی ارائه کنند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه هم اندیشی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت عظیم طلاب و مبلغان استان است که بعد از تشکیل جلسات کارشناسی متعدد با مسؤولان استانی تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

 

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در ادامه، تخریب اراضی ملی را یکی از دغدغه های رهبر انقلاب دانست و گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب تعرض به انفال و تخریب اراضی ملی است که قرار است این مباحث را در قالب یک بسته فرهنگی به مبلغان گرامی انتقال داده تا آنها نیز طبق سلیقه خود به مردم انتقال دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به تبیین صحیح دیدگاه های اسلام برای مردم تصریح کرد: مبلغان گرامی دلایل حرمت اسراف از دیدگاه اسلام را به خوبی برای مردم تبیین کنند که چرا به عنوان مثال اسلام گفته است اسراف نان حرام است؟ چرا که اگر در آن دقیق شویم می بینیم که تا چه اندازه آب و خاک و انرژی های دیگر در همین نان مصرف شده است.

 

این مسؤول در پایان گفت: سفیران انفال که همان مبلغان عزیز هستند و همچنین همیاران طبیعت در اجرای این برنامه ها ما را مساعدت کرده و در اجرای آنها ما را همراهی خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مقرر شد تا هفته آینده نیز طی جلسه ای، کلیه تصویبات این جلسه پیگیری شده و پروژه های فرهنگی هر چه سریع تر تحویل داده شود./949/پ202/ب4

ارسال نظرات