۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۶۲۴۴۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سیره نورانی امام حسین بهترین الگوی برای حفظ اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که امام حسین(ع) از مقام ارزنده و شایسته ای برخوردار بوده و کشتی نجات برای همگان است، بیان داشت: بهره گیری از سیره نورانی امام حسین(ع) بهترین الگو برای تحقق بصیرت محوری است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن ماه شعبان، گفت: این ماه ارزنده از جایگاه والایی برخوردار است که مناسبت های ارزشمندی در آن داریم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که امام حسین(ع) از مقام ارزنده و شایسته ای برخوردار بوده و کشتی نجات برای همگان است، بیان داشت: بهره گیری از سیره نورانی امام حسین(ع) بهترین الگو برای تحقق بصیرت محوری است که باید از آن استفاده کنیم.


وی با اشاره به این که امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان با درک و بصیرتی ارزنده در مسیر بهره گیری از تعالیم والای دینی قرار گرفتند، افزود: این عزیزان با شناختی ارزنده در راستای احیای حق و حقیقت گام برداشته و به مقامی شایسته و والایی رسیدند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: باید سیره نورانی سرور و سالار شهیدان را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم که زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان در مسیر ارزشمند و والایی قرار گرفتند، افزود: تحقق عدالت و مقابله با ظلم محوری از ویژگی های ارزنده نهضت سرور و سالار شهیدان است.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: کسی که سیره نورانی و گرانقدر اهل بیت معصومین(ع) را در برنامه های زندگی خود وارد کند می تواند به مراتب والا و اوج رسیده و سبک زندگی دینی را در زندگی خود نهادینه می کند.


وی با اشاره به  این که شیعه واقعی کسی است که سیره نورانی اهل بیت معصومین را در همه امور زندگی خود وارد کند، ادامه داد: ائمه اطهار(ع) بهترین شیوه زندگی را اختیار ما قرار داده که باید با تمسک به آن به سعادت و رستگاری دست پیدا کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) استمراربخش اقتدار  و عظمت انقلاب اسلامی است، بیان داشت: پیشرفت های نظام اسلامی در طول انقلاب به سبب بهره گیری از تعالیم والای دینی و سیره گرانقدر اهل بیت معصومین(ع) است که باید این راه را به نحوی شایسته ادامه دهیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات