۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۶۲۵۱۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به تیم مذاکره کننده:

عرصه جدید مذاکرات باید طوری مدیریت شود که هیچ‌گونه آسیبی به حرکت انقلاب وارد نیاید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: بکوشید عرصه جدید مذاکرات را به گونه ‌ای مدیریت کنید که هیچ‌گونه آسیبی به حرکت انقلاب وارد نشود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، این امام همام را کشتی نجات و سعادت بشریت خواند و اظهار داشت: هر فرد و جامعه‌ای که امام حسین(ع) را الگوی خود قرار بدهد و زندگی حسینی برای خود و خانواده‌اش ایجاد کند، به یقین رستگار خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: در شرایطی که انواع گرفتاری ‌ها جامعه اسلامی و ایمانی را تهدید می ‌کند، تنها راه رهایی از این فشارها و تهدیدها حسینی ماندن و حسینی مُردن است.

 

امام جمعه شهرکرد، امام حسین(ع) را مظهر آزادگی، مقاومت و ایثارگری برای نجات اسلام از شر اشرار و کفار دانست و تصریح کرد: امام حسین(ع) ایثارگرانه از همه هستی خودش که جان مبارک و خانواده و فرزندانش بود برای حفظ اسلام، قرآن و ارزش ‌ها گذشت.

 

این مقام مسؤول نام گذاری این روز به نام پاسدار را یادآور شد و گفت: پاسداران سرافراز ما نیز با الگوگیری از اباعبدالله حسین(ع) از انقلاب و ارزش ‌ها، دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و راه امام راحل(ره) دفاع کردند و از امام حسین(ع) کوتاه نیامدن، ذلت نپذیرفتن و با بصیرت و هوشیاری توطئه ‌های دشمنان را خنثی کردن آموختند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که سپاهیان و بسیجیان با مقاومت و ایستادگی خود به استکبار و صهیونیست «نه» گفتند، تصریح کرد: انتظار ما از تیم مذاکره کننده هسته‌ای که اکنون در صف مقدم عرصه جهاد قرار دارند نیز این است که از امام حسین(ع) الگو بگیرند و مقاوم و محکم در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

 

وی با تاکید بر این که تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید هشدارهای رهبری را جدی بگیرد، تصریح کرد: مراقب باشید و اجازه ندهید دشمن در عرصه‌ های نظامی و علمی نفوذ پیدا کند و بتواند به این وسیله ذلتی را بر ملت و کشور ما تحمیل کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای تأکیدکرد: بکوشید عرصه جدید مذاکرات را به گونه ‌ای مدیریت کنید که هیچ‌گونه آسیبی به حرکت انقلاب وارد نشود.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه به آغاز حصر اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال 59 اشاره کرد و گفت: تحریم ‌های اقتصادی نه تنها ملت ما را ضعیف ‌تر نکرده و به انقلاب اسلامی آسیب نرسانده است بلکه ما را مقاوم و مستحکم ‌تر کرده است./9457/پ202/ح

ارسال نظرات