۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۶۲۷۷۶
نویسنده روزنامه الوطن مصر تشریح کرد؛

کارشناسان کوته‎بین از ایران به عنوان مقصر حادثه قطیف عربستان یاد می‎کردند

خبرگزاری رسا ـ نویسنده مصری نوشت: کارشناسان دون پایه و کوته‌بین به سرعت ایران را متهم به دست داشتن در این حادثه با هدف کشاندن سعودی به هرج و مرج کردند.
انفجار مسجد امام علي قديح استان قطيف عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الوطن مصر در مقاله‌ای به قلم «محمد البرغوثی» با عنوان «آمریکا با اموال کشورهای حاشیه خلیج (فارس) ملت‌های عربی را نابود می‌کند» با اشاره به روند تعامل آمریکا با مردم و حکام عرب، از حکام عربی به عنوان احمق‌ها و دیوانگانی یاد کرده که از حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها از داعش و فروپاشی کشورهای عربی از جمله سوریه خوشحالی می‌کنند، در حالی که هزینه این نقشه‌های آمریکایی - اسرائیلی نیز از جیب آنها پرداخت می‌شود.

 

نویسنده به حادثه اخیر تروریستی در مسجد شیعیان در قطیف سعودی اشاره کرده و می‌نویسد: مسئله عجیب در این تحول خطرناک این است که برخی کارشناسان دون پایه و کوته‌بین به سرعت ایران را متهم به دست داشتن در این حادثه با هدف کشاندن سعودی به هرج و مرج کردند و تنها ساعاتی بعد از این هیاهو و متهم کردن ایران به قتل شیعیان، داعش با صدور بیانیه‌ای مسؤولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

 

در ادامه این مقاله آمده است: ما گرفتار چه حماقت و کوربینی هستیم و همواره یک منبع را عامل این همه خرابی در کشورهایمان می‌دانیم؟ چه جنون و دیوانگی است که همه سرمایه‌ها و پول‌های نفت ملت‌های عربی را در اختیار دزدان دریایی آمریکایی و صهیونیستی قرار می‌دهیم تا کشورهای ما را نابود کنند و ما غافل و گستاخانه از زبان کارشناسان کوتوله خود، ایران را منبع تهدید می‌دانیم.

 

نابودی بشار اسد و ارتش و کشور سوریه مهمترین هدف آمریکای وحشی است، تا بتواند همه کشورهای حوزه خلیج (فارس) و از جمله سعودی را از هم بدرد./982/ب102/د

ارسال نظرات