۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۶۳۰۸۰
آیت الله شبستری:

دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: مردم ایران اسلامی اطمینان داشته باشند که اگر داعش و حتی اربابان داعش قصد تعرض به میهن اسلامی را داشته باشند، نیرو های مسلح ایران اسلامی در یک روز آن ها را به زانو در خواهند آورد.
آيت الله مجتهدشبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذر بایجان شرقی عصر امروز در همایش فاتحان خرمشهر که در سالن همایش جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد، با تأکید بر این‌که آزادی خرمشهر حاصل مقاومت رزمندگان بود، گفت: انسان های مقاوم ارزشمند هستند، قرآن مجید افراد صبور را تجلیل می کند و می فرماید که استقامت در راه توحید و ایمان عامل نزول ملائکه است.


وی افزود: بنابر آیات الهی خوف نسبت به گذشته و حزن نسبت به آینده است، اگر در راه خدا شهید و جانباز داده اید و در راه خدا جهاد کرده اید جای حزن و اندوهی نیست؛ مصداق کامل انسان های مقاوم رزمندگان اسلام بودند که با استقامت خود در این زمان طولانی جنگ که در دنیا بی نظیر است پیروز شدند و با عزم و صبر پرچم اسلام را ثابت نگاه داشتند.


امام جمعه تبریز با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، بیان داشت: فتح خرمشهر ویژگی های دارد که اگر نصر الهی و مدد خداوند نبود خرمشهر آزاد نمی شد، در کجا سراغ داریم که در یک عملیات سی و چند روزه این هجم از غنائم و کشته و اسیر از دشمنان گرفته شده باشد.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: مردم ایران اسلامی اطمینان داشته باشند که اگر داعش و حتی اربابان داعش قصد تعرض به میهن اسلامی را داشته باشند نیروهای مسلح ایران اسلامی در یک روز آن ها را به زانو در خواهند آورد.


وی تأکید کرد: نیروی های مسلح جمهوری اسلامی و حتی ملت ما که بارها همین جوانان نامه به ما نوشته اند که از رهبر انقلاب اجازه بخواهید که به جنگ یمن برویم، این ملت تربیت شده مکتب امام حسین(ع) هستند، با چنین جوانانی دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد./854/پ202/ح

ارسال نظرات