۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۶۳۶۹۶
جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:

آمریکا با فشارهای اقتصادی و تهدیدات نظامی نمی‌تواند به اهداف خود برسد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که استکبار جهانی با اعمال فشارهای سیاسی و تهدید نظامی نمی‌تواند در مرحله حساس مذاکرات هسته‌ای به اهدافش برسد، گفت: امروز آمریکا و متحدانش چاره ای جز به رسمیت شناختن انرژی صلح آمیز هسته ای و نشستن پای میز مذاکره ندارند.
آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی قادری، جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره شهدای منطقه حاج آقابابا و در جمع بسیجیان حوزه امام موسی کاظم(ع) سپاه غدیر تبریز اظهار داشت: اعمال فشارهای سیاسی و تهدید نظامی نمی‌تواند استکبار را در مرحله حساس مذاکرات هسته‌ای به اهدافش برساند.


وی با بیان این‌که امروز آمریکا و متحدانش چاره ای جز به رسمیت شناختن انرژی صلح آمیز هسته ای و نشستن پای میز مذاکره ندارند، گفت: آنچه مسلم است، رشادت شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان کشورهای همسایه و غرب شده است.


جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران در این شرایط منطقه‌ای منحصر به فرد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در امنیت و اقتدار کامل به سر می برد، به گونه‌ای که دشمنان نظام از هرگونه تعرضی ناامید شده و جرأت چنین کاری را ندارند.

 

قادری در ادامه بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا میان نسل جوان و تبیین سیره و سبک زندگی آن جهادگران عرصه شهادت تأکید کرد و گفت: تجدید خاطره دوران دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و نام شهدا در روحیه جوانان و نسل آینده و حفظ نظام مفید خواهد بود.


جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی حضور در یادواره‌های شهدا را میثاق و پیمانی دوباره با شهدا دانست و خاطرنشان کرد: این یادواره پیمان با آرمان‌های شهدا است، آرمان‌هایی که استقلال، آزادی و اقتدار را برای کشور عزیزمان ارزانی داشته است، بنابر این باید قدرشناس برکات خون شهدا در جامعه اسلامی ایران باشیم.


وی با بیان این‌که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و توصیه‌های امام خمینی(ره) می‌توان مسیر شهیدان را ادامه داد، تصریح کرد: پیام یادواره شهدا استمرار راه امام و شهدا برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی است، چرا که استکبار امروز به دنبال فراموشی یاد شهدا در جامعه ایران است.


قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حماسه سیاسی اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: عده ای از دشمنان خارجی و داخلی در فکر راه اندازی فتنه‌ای دیگر هستند، اما حضور بابصیرت، پرشور و شعور مردم موجب خواهد شد تا آنها آرزوی خود را به گور ببرند./853/پ202/ح

ارسال نظرات