۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۶۳۸۳۶
امام جمعه کازرون:

جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست اما دست و پای متجاوزان را قطع خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون نیروهای مسلح را ضامن امنیت ملی توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی به متجاوزان پاسخی سخت و دندان شکن خواهد داد و این تهدید بلوف نیست.
محمد خرسند
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ اظهار داشت: نیروهای مسلح ضامن امنیت ملی کشور هستند؛ اگر کشوری اجازه دهد تا دشمن از مراکز نظامی‌اش بازرسی کند امنیت ملی‌اش به بازی گرفته است.
امام جمعه کازرون ادامه داد: نه تنها ملت ایران بلکه هیچ دولت و ملتی که به دنبال زندگی شرافتمندانه و قدرتمندانه باشد اجازه بازدید از مراکز نظامی‌اش را نخواهد داد؛ البته با علم و اطلاع از اینکه بازرسان مورد نظر از کشورهایی هستند که عداوت و دشمنی شان را با ملت ایران در ترور شهیدان هسته‌ای اثبات کرده‌اند این مخالفت چند برابر خواهد شد.
حجت الاسلام خرسند افزود: این کشورها در تمام عملیات‌های تروریستی نقش داشته‌اند؛ بسیاری از این بازرسان جاسوس هستند؛ بنابراین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی اجازه بازرسی چنین افرادی از صنایع نظامی کشور را نخواهد داد.
وی اظهار داشت: تقاضای طرف مذاکره کننده برای گفتگو با دانشمندان هسته‌ای بسیار خنده آور است؛ این بدین معناست که سرمایه‌های علمی کشور را در اختیار آمریکایی‌هایی که نقش مستقیم در ترور دانشمندان ما داشته‌اند بگذاریم تا هر وقت خواستند آن‌ها را از سر راه بردارند و زمینه توطئه‌های بعدی برایش فراهم آید.
امام جمعه کازرون با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقشه استکبار برای کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران با کمک برخی حکام سفیه منطقه، گفت: دشمنان می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی بلوف نمی‌زند و دستش برای پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعارض به مرزهای ایران بسیار باز است.
حجت الاسلام خرسند با تاکید بر این که ما جنگ طلب نیستیم اما دست و پای متجاوزان را قطع خواهیم کرد، ادامه داد: همسایگان جمهوری اسلامی ایران این مطلب را خوب می‌دانند که بزرگ‌تر از این‌ها هنوز گزینه‌های نظامی را روی میز دارند؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر جرأت چنین کاری را داشتند تابحال بارها به جمهوری اسلامی حمله کرده بودند.
وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد؛ ایران تعرض به منافع و امنیتش را بر نمی‌تابد؛ جمهوری اسلامی انبار باروتی است که شعله ور کردنش دست آن‌ها است ولی خاموش کردنش در توان کسی نخواهد بود.
امام جمعه کازرون تصریح کرد: نتیجه تعرض حاکمان سفیه منطقه پایان حاکمیت آن‌ها خواهد بود؛ البته ما نیز انتظار نداریم که چنین اشتباهی از ‌آن‌ها سر بزند؛ اما اگر چنین اتفاقی بیافتد پاسخ جمهوری اسلامی سخت و پشیمان کننده خواهد بود؛ این را رهبران گذشته‌شان به خوبی می‌دانستند و از مرحله حرف و یا کمک به متجاوزینی مانند صدام فراتر نمی‌رفتند./836/ت302/ج
ارسال نظرات