۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۶۳۹۸۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضرت علی اکبر الگویی شایسته برای نسل جوان جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که حضرت علی اکبر(ع) از ویژگی های ارزنده و والایی برخوردار است، افزود: این شخصیت گرانقدر می تواند الگویی شایسته برای نسل جوان جامعه باشد.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن روز جوان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) با بیان این که حضرت علی اکبر(ع) از ویژگی های ارزنده و والایی برخوردار است، افزود: این شخصیت گرانقدر می تواند الگویی شایسته برای نسل جوان جامعه باشد.


امام جمعه آمل تصریح کرد: جوانان بهترین سرمایه های نظام اسلامی هستند که باید در مسیر پیشرفت و تعالی گام برداشته و افتخارآفرین باشند.


وی با اشاره به این که حضرت علی اکبر(ع) در ولایت مداری اهتمام شایسته ای داشته است، خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگوار دارای ویژگی های ارزنده ای چون بصیرت، شجاعت، ولایت مداری و مقاومت و پایداری بوده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: باید حضرت علی اکبر(ع) را به عنوان الگویی مناسب برای خود قرار دهیم که این شخصیت بزرگوار شبیه ترین افراد به پیامبر گرامی اسلام است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که نسل جوان جامعه از ظرفیت های ارزشمند و گرانقدری برخوردار هستند، گفت: جوانان باید از این ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.


امام جمعه آمل با بیان این که رفع مسائل و مشکلات نسل جوان جامعه باید از سوی مسؤولان کشور مورد توجه باشد، افزود: جوانان ما دغدغه هایی دارند که مدیران باید در راستای رفع آن گام های شایسته ای برداشته و خدمات گرانقدری برای جوانان جامعه انجام دهند.


وی با اشاره به این که جوانان به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانند جامعه را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهند، گفت: جوانان سرمایه های گرانقدری دارند که امروز مشاهده می شود جوانان ایران اسلامی توانستند در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی به پیشرفت های خوبی دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: دشمنان به ظرفیت های والای نسل جوان و نقش ارزشمند آنان در مسیر پیشرفت و توسعه نظام اسلامی آگاه هستند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تهاجم فرهنگی دشمنان با هدف خروج جوانان از مسیر دین محوری است، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با تحقق شرایط لازم نسل جوان جامعه را از مسیر اصلی منحرف کرده و به خواسته های شوم خود دست پیدا کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات