۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۶۴۰۴۰
آیت الله طبرسی:

تحریم و تهدید نمی تواند ذره ای از عشق ملت ایران به آرمان های انقلاب بکاهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان خیال می کند با تحریم و فشارهای اقتصادی می تواند میان مردم و حکومت فاصله بیاندازد، افزود: عشق مردم به ولایت و رهبری یک عشق خدایی است و با تحریم و گرانی نمی توان از علاقه مردم نسبت به آرمان های الهی کاست.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان، این روز را یکی از بزرگ‌ترین اعیاد جهاد دانست و گفت: این عید باید با شکوه‌تر از همه اعیاد دیگر در ‌کشور دنبال شود.

 

وی در ادامه سخنان خود فرهنگ مهدویت را نسخه شفابخش بشر در برابر همه مشکلات و ناهنجاری‌های امروز دانست و با بیان این که این فرهنگ اصیل باید به همه جهان بسط داده شود، افزود: باید در جهانی‌سازی فرهنگ مهدویت یک حرکت جهادی را دنبال کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، اندیشه مهدویت را نجات بخش بشریت از جهالت و نادانی دانست و گفت: دوری بشر از این اندیشه پولادین آنها را به ورطه نابودی نزدیک کرده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، پاسداشت اندیشه مهدویت را از رسالت‌های مهم منتظران در عصر غیبت دانست و گفت: نخستین وظیفه‌ای که منتظران عهده‌دار آن هستند، حفاظت و صیانت از اندیشه مهدویت است؛ چون اندیشه مهدویت حافظ و نگهدار منتظران است.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که منتظران واقعى امام زمان لحظه‌اى از تحرک و تکاپو در پیشبرد اهداف دین‌ باز نمى‌ایستند، ادامه داد: منتظر حضرت ولی عصر(عج) همواره با سعى و کوشش، خود را براساس اسلام اصیل و مکتب اهل بیت(ع) پرورش می‌دهند.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بر نشر و گسترش اندیشه های متعالی امام خمینی(ره) در جهان تأکید کرد و گفت: امروز افکار امام راحل همچون چراغی در دنیای تاریک امروز بهترین راهنمای مسیر است.

 

وی، امام راحل را بزرگ‎مرد تاریخ معاصر معرفی کرد و با بیان این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی همه دنیا را مجذوب خود کرد، گفت: ایشان عشق الهی که در دل های مردم مرده بود رادوباره زنده کرد.

 

امام جمعه ساری، امام راحل را احیا‌گر اندیشه‌های اسلامی دانست و با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی دینی توانست نسلی شاداب و ایثارگر را در این جامعه پرورش دهد، تصریح کرد: ایشان با بیان اندیشه‌های ناب اسلامی برای مردم آنها را مجذوب این اندیشه کرد.

 

وی امام خمینی(ره) را مظهر تقوا دانست و با اشاره به این که امام راحل با اندیشه متعالی خود راه ‌سعادت را به ملت‌ها نشان داد، بیان داشت: ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نجاتبخش ملت های آزاده خواهد بود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امام راحل با پیروزی یک انقلاب اسلامی که با حضور روحانیت اصیل و ملتی آگاه و هوشیار صورت گرفت، همه دنیا را مبهوت خود کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی برای همه ملت های دنیا قرار گرفته است و این به برکت چند دهه تلاش امام راحل است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بحرانی منطقه اشاره کرد و با بیان این گه گروه های تروریستی نظیر داعش دشمن اسلام و بشریت هستند، گفت: گروه های تکفیری اگر کوچکترین خطایی از آنها سر بزند به حتم پاسخ جمهوری اسلامی ایران نابود کننده خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان خیال می کند با تحریم و فشارهای اقتصادی می تواند میان مردم و حکومت فاصله بیاندازد، افزود: عشق مردم به ولایت و رهبری یک عشق خدایی است و با تحریم و گرانی نمی توان از علاقه مردم نسبت به آرمان های الهی کاست./950/پ201/ب1

ارسال نظرات