۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۴۹۶۷
سخنران حرم حضرت معصومه(س)؛

بستر ظهور امام زمان را با ولایتمداری آماده کنیم

خبرگزاری رسا ـ سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بابیان این‌که عده‌ای انتظار موعود را انکار کرده و ناجی انسان را خود انسان قرن بیست و یکم می‌دانندگفت: پیروزی مستضعفان با وجود ستم فراوان ظالمان وعده الهی در عصر ظهور است.
نيمه شعبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضوی، سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) پیش از ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) با بیان این‌که عده‌ای انتظار موعود را انکار کرده و ناجی انسان را خود انسان قرن بیست یکم می‌دانند و سعی دارند این فکر را به مردم دنیا القا کنند، تصریح کرد: پیروزی مستضعفان باوجود ستم فراوان ظالمان وعده الهی در عصر ظهور است.

 

وی افزود: از آنجایی‌که مستکبران می‌دانند وعده ظهور قطعی است به همین خاطر در سطح دنیا تلاش می‌کنند با افزایش ظلم و فساد و گسترش سیطره قدرت خود پایه‌های ظلم و ستم حکومت‌هایشان را حفظ کنند اما از این نکته غافل هستند که اگر خداوند بخواهد کاری را انجام دهد هیچ‌کس و هیچ چیز نمی‌تواند مانع او شود.

 

سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به نیمه خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: قیام امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران باوجود این‌که حکومت ستم‌شاهی پایه‌های بسیار گسترده‌ای در کشور داشت و مستکبران با آن همراه بودند با کمک مستضعفان هم پیروز شد و این موضوع نشان می‌دهد که انقلاب جهانی امام زمان (عج) هم به همین شکل است و بر مستکبران پیروز خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام رضوی ادامه داد: برای این‌که بتوانیم انقلاب اسلامی را به حکومت جهانی امام زمان (عج) متصل کنیم باید به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند باشیم و از این آرمان‌ها کوتاه نیایم زیرا کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب، کوتاه آمدن از آرمان‌های اسلام و به معنای شکست در برابر مستکبران است.

 

وی با اشاره به این امروز دشمن می‌خواهد که ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه بیایند تا بتوانند ایران را هم مانند کشورهای منطقه دچار ناامنی و انزوا کند، گفت: ما مسؤول هستیم و باید این انقلاب را تا عصر ظهور امام زمان (عج) حفظ کرده و به دست امام زمان (عج) بسپاریم.

 

سخنران حرم حضرت معصومه (س) بابیان این‌که ظهور در ولایت مداری خلاصه می‌شود، افزود: ما زمانی قادر خواهیم بود که زمینه تعجیل در فرج را فراهم کنیم که بتوانیم به ولایت مداری محض رسیده و دستورات خدا را بدون کم و کاست اجرا کنیم و در این صورت است که خواهیم توانست بستر ظهور را فراهم کنیم.

 

حجت‌الاسلام رضوی یادآور شد: اگر می‌خواهیم این انقلاب را به انقلاب جهانی امام زمان (عج) متصل کنیم باید از مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه اطاعت کرده و در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار و بصیر باشیم./837/پ202/ی

ارسال نظرات