۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۶۵۱۸۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

شیوه مدیریت بحران رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی را در دنیا سربلند کرده است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: کسانی که ادعای پیروی از خط و اندیشه حضرت امام(ره) را داشته باشد، ولی از تفکرات و اندیشه ها و رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، یرهبر معظم انقلاب، فاصله داشته باشد، ادعای گزاف و بیهوده ای را انجام داده است.
حجت الاسلام فتاحي

حجت الاسلام محمد فتاحی، معاون اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به ملاک داوری کسانی که ادعای پیروی از خط امام و اندیشه ایشان را دارند گفت: ملاک داوری برای اندیشه ها و آرمان‌های خود حضرت امام (ره) و مقایسه افراد با اندیشه ها و آرمان های امام عملکرد خود حضرت امام (ره) است.

 

وی افزود: یکی از ملاک های ساده برای کسانی که ادعای پیروی از خط و اندیشه حضرت امام(ره) را داشته باشد ولی از تفکرات و اندیشه ها و رهنمود های مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فاصله داشته باشد، ادعای گزاف و بیهوده ای را انجام داده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ملاک خط و اندیشه ی امام را فکر رهبر کبیر انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری آیینه ای از تفکرات و اندیشه های امام (ره ) است.

 

وی افزود: هرکس پیرو خط امام امام بوده باید به فرامین مقام عظمای ولایت گوش دهد چراکه بدون توجه به فرامین ایشان ادعای پیروی از خط امام(ره) سخن بیهوده ای است.

 

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه بعد از ارتحال حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی و نظام ما از گردنه های خطرناکی عبور کرده است که این بیانگر مدیریت بسیار قوی رهبر معظم انقلاب است.

 

وی خاطر شان کرد: مقام عظمای ولایت  تنها کسی است که توانسته به شایستگی در میان تمام طوفان ها و خیانت های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی این  کشتی را تا به امروز درست و صحیح به مقصد و ساحل امید برساند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: شیوه مدیریتی مقام معظم رهبری نظام انقلاب اسلامی را در جهان سربلند و سرافراز کرده است.

 

وی اظهار داشت: مدیران نظام اسلامی باید به شیوه مدیریت بحران مقام عظمای ولایت امام خامنه ای توجه داشته باشند که چگونه  انقلاب و نظام اسلامی را از پیچ های خطرناکی که دشمنان در طول دوران ارتحال حضرت امام (ره) و  فتنه هایی که تا کنون برای اسلام برچیده اند،  سربلند و پیروز نمایند./1301/ت302/ح

ارسال نظرات