۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۶۵۲۶۲
راه امام/ آیت الله ممدوحی:

مدیریت حکیمانه و داهیانه رهبر انقلاب عزت و اقتدار ایران اسلامی را افزایش داده است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که مدیریت داهیانه و حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای بر عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران افزوده است، گفت: ایشان ادامه دهنده و پیرو حقیقی راه امام هستند.
آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را از شاخصه های بارز مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: حضرت امام ذاتا استکتبار ستیز بودند.


وی با انتقاد از کسانی که دم از خط امام می زنند اما استکبار ستیزی به عنوان مهم ترین آرمان انقلاب و امام را زیر سؤال می برند، افزود: این افراد هیچگاه تابع امام نبوده و نیستند و فقط در سخنان خود ادعای پیروی از امام را دارند، این افراد باید بدانند که استکبار ستیزی شاخص ترین ویژگی مکتب حضرت امام است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ملاک داوری در مواجهه با کسانی که ادعای پیروی از خط امام خمینی(ره) را دارند، اظهار داشت: بهترین ملاک برای شناسایی افراد پیرو خط امام نگاه به اعمال آن ها است، اگر اعمال آنها منطبق با مواضع و سخنان امام راحل باشد ادعایشان درست است در غیر این صورت صرفا فقط یک ادعای زبانی است.


وی شیوه مدیریتی رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام در حوادث و زمان های گوناگون را عالی و حکیمانه توصیف کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب همواره در 26 سال گذشته عزت و عظمت ملت ایران را حفظ کرده و آن را افزایش داده است؛ ایشان ادامه دهنده و پیرو حقیقی راه امام هستند.


آیت الله ممدوحی با بیان این که حضرت امام همواره بر جایگاه ارزنده روحانیت تأکید داشتند و نسبت به انزوای این قشر همیشه در صحنه هشدار می دادند، ابراز داشت: دشمن از ترفند های بسیاری برای منزوی کردن روحانیت استفاده می کند تا به اهداف خود برسد.


وی عنوان کرد: هرکاری که از دست دشمن در زمینه انزوای روحانیت بر بیاید کوتاهی نمی کند چون دشمن به خوبی می داند که روحانیان منادی دین و ارزش های دینی هستند؛ بنابراین طلاب و جامعه باید هوشیار بوده و خود را نفروشند./1323/ت302/ج

 

ارسال نظرات