۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۶۵۳۰۹
از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نرم‌افزارهای موبایلی مهدویت و امام خمینی تولید شد

خبرگزاری رسا _ نرم‌افزارهای موبایل با موضوع مهدویت و امام خمینی (ره) به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تولید و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
موبايل­کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، مهندس محمد پهلوانی، مدیر اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تولید نرم‌افزارهای موبایل با موضوع مهدویت و امام خمینی (ره) به همت واحد نشر دیجیتال پژوهشگاه خبر داد.


وی اظهار داشت: پژوهش ‏های پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی در حوزه مهدویت و همچنین کتب منتشر‌ شده از سوی انتشارات پژوهشگاه با موضوع امام خمینی(ره) در بستر نرم‌افزار مدیریت منابع دیجیتال پژوهان و بصورت نرم‌افزارهای موبایل ارائه شده و از طریق سایت فروشگاه نشر دیجیتال پژوهشگاه به آدرس
http://digi.isca.ac.ir در دسترس علاقمندان قرار دارد.


پهلوانی ادامه داد: نرم‌افزار موبایلی دانشنامه مهدویت از سه بخش تشکیل شده است که علاوه بر ارائه بصورت مجموعه، هر بخش بصورت جداگانه نیز منتشر شده و در مجموع 4 نرم‌افزار در حوزه مهدویت است.


وی ادامه داد: گفتمان مهدویت شامل سخنرانی و مقالاتی ارزشمند از اندیشمندان و بزرگان دین و مهدی پژوهان؛ فرهنگنامه مهدویت نوشته حجت الاسلام خدامراد سلیمیان که در آن حدود 200 مدخل به صورت الفبایی در بیان مباحث مهدوی سامان یافته است و پرسمان مهدویت اثر حجت الاسلام خدامراد سلیمیان که به صورت پرسش و پاسخ به بسیاری از پرسش‌های حوزه مباحث مهدویت در چهار بخش کلی پاسخ داده در حوزه مهدویت به صورت نرم افزار ارائه شده است.

 

پهلوانی بیان داشت: آثار پژوهشگاه با موضوع امام خمینی(ره) نیز شامل 4 اثر می‌باشد که علاوه بر انتشار هر اثر به صورت جداگانه در نرم افزار موبایلی، در قالب مجموعه آثار با موضوع امام خمینی (ره) در پژوهشگاه منتشر شده است.

 

وی افزود: انسان کامل از نگاه امام خمینی(ره) اثر محمدامین صادقی ارزگانی، اخلاق حرفه‌ای و وظایف صنفی روحانیت از نگاه امام خمینی(ره) اثر حمید آقانوری، نهضت علمی و فرهنگی از نگاه امام خمینی(ره) اثر محمدرضا کتابی و امام خمینی (ره) برای نسل سوم اثر سید علی قادری از آثار ارائه شده در نرم افزار امام خمینی (ره) است.

 

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای دیافت نرم افزار مهدویت به اینجا مراجعه کنند./916/102/ع

ارسال نظرات