۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۶۵۴۵۰
امام جمعه بابل:

اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این که راه امام خمینی همچنان از سوی مقام معظم رهبری استمرار و ادامه پیدا کرده است، اظهار داشت: هدایت های مدبرانه امام خامنه ای بعد از رحلت امام خمینی توانست انقلاب اسلامی را گسترده تر و قدرتمندتر از گذشته در مسیر نورانی خود را ادامه داده است.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد در بابل برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) بت شکن قرن  و احیا کننده اسلام ناب محمدی در این قرن بود که توانست پایه های استبداد را بلرزاند.

 

وی افزود: امام راحل در حالی با نام دین و بر اساس آموزه های اسلامی انقلاب خود را برپا کرد که تنها از دین نامی مانده بود.

 

مسؤول مدارس علمیه خاتم الانبیا و الزهرا به بیان این که نام ایران امروز به نام امام خمینی در دنیا شناخته می شود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) موجی احیای ایران و قرار گرفتن این کشور در صد معادلات بین المللی به عنوان یک ملت اثر گذار شد.

 

وی گفتمان انقلاب اسلامی را مبتنی بر حمایت از مظلومان  در برابر مستکبران عنوان کرد و  ادامه داد: جریان حق همواره در مقابل جریان باطل و شیطانی قرار می گیرد و به همین دلیل دشمن درصدد فراموش کردن راه امام در جامعه ما است

 

حجت الاسلام روحانی توجه به صحیفه و وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: خوب است که در ایام سالگرد ارتحال امام راحل با مطالعه وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل رهنمودهای آن حضرت را به عنوان معمار کبیرر انقلاب مورد بازبینی مجدد قرار بدهیم.

 

وی افزود: تأسی از سیره امام خمینی(ره) زمینه عظمت ملت و بقای جوامع اسلامی به خصوص ملت ایران را فراهم می‌کند.

 

امام جمعه بابل، بیداری اسلامی را موهون اندیشه امام خمینی مبنی بر بازگشت به اصول اسلام بیان و تصریح کرد: اگر چه امام و معمار انقلاب در میان ما نیست، اما راه او ماندنی و برقرار است.

 

وی خاطرنشان کرد:  بعد از گذشت نزدیک به سه دهه از رحلت امام خمینی(ره) شاهد احیای ملت‌ها و بیداری جهان اسلام هستیم که این امر نشأت‌ گرفته از دوراندیشی امام راحل است.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به حضور میلیونی مردم علاقمند در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل گفت: عشق به امام همچنان در قلوب ملت ما و ملت های آزادی خواه می جوشد و این شعله بر افروخته علیرغم توئطه های سنگین دشمنان و رسانه های آنها برافروخته از گذشته می شود.

 

وی به سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار کشتی انقلاب اشاره کرد و گفت: بیست و شش سال است همزمان با رحلت امام  از انتخاب مقام معظم رهبری می گذرد و شایسته است این نعمت بزرگ الهی را سپاسگذار باشیم.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که راه امام خمینی همچنان از سوی مقام معظم رهبری استمرار و ادامه پیدا کرده است، اظهار داشت: هدایت های مدبرانه امام خامنه ای بعد از رحلت امام خمینی توانست انقلاب اسلامی را گسترده تر و قدرتمندتر از گذشته در مسیر نورانی خود را ادامه داده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات