۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۶۵۴۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

امام خمینی احیا کننده حیات دینی و معنوی انسان در عصر معاصر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امام خمینی(ره) احیا کننده حیات دینی و معنوی انسان در عصر معاصر است.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، شب گذشته در مراسم محوری ارتحال امام و بزرگداشت قیام 15 خرداد در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان نکا اظهار داشت: امام راحل با احیای دین و آوردن دین به زندگی مردم ایران اسلامی، عزت، عظمت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد.

 

وی افزود: ملت ایران با رهبری امام راحل از یوغ بندگی و زندگی در نظام شاهنشاهی و خواری و خفت آن دوران، رها شدند و اکنون الگوی آزادی خواهان جهان هستند که همگی ما باید در چنین شرایطی با حفظ وحدت، حول اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در یک کلمه اسلام قرار بگیریم تا مملکت ما از شر دشمنان در امان باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یکی از شاخصه های مهم امام راحل استکبار ستیزی و دفاع از مظلومین در جهان بود، خاطر نشان کرد: استکبارستیزی بعنوان یکی از پایه های اساسی قیام امام راحل در امتداد قیام کربلای حسینی بوده است که موجب شد استکبار در جهان خوار و ذلیل شود و موج اسلام خواهی در جهان بیداد کند.

 

حجت الاسلام شکریان همچنین از امام به عنوان پایه گذار ولایت فقیه در جامعه نام برد و یادآور شد: نعمت ولایت فقیه، عامل وحدت برای عبور از مشکلات و گردنه های مهم نظام است که باید با حرکت بر این محور، تابع ولایت باشیم تا از مشکلات مختلف در امان بمانیم.

 

وی با بیان این که نهضتی که امام راحل بر مبنای درس‌آموزی از مکتب امام حسین(ع) بنا نهاد هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نمی‌شود، ادامه داد: امام راحل در مکتب اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) کربلای دیگری را در قرن بیستم بنا نهاد و پرچم احیای دین را در دست گرفت.

 

این مسؤول ادامه داد: امام راحل با الگوپذیری از ائمه بر کفر و نفاق پیروز شد و با ایجاد کربلای دیگری در جهان موجب شد تا ایران اسلامی و انقلاب ما الگوی آزادگان جهان شود و اینچنین است که امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، این نظام اسلامی سرمشق آزادگان جهان برای آزادی‌خواهی است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امام راحل برای احیای دین در کشور هزینه کرده است، یادآور شد: قیام 15 خرداد، 17 شهریور، هشت سال دفاع مقدس و نائل شدن بر ترورها و توطئه های مختلف از هزینه هایی است که برای احیای دین انجام شده است تا اسلام همچنان در اوج باشد.

 

وی افزود: گفتمان بی نظیر امام راحل موجب بیداری در جهان شد و شخصیت بی نظیر امام راحل از ایشان شخصیتی جهانی برای صدور انقلاب ساخت و بعد از گذشت 26 سال از رحلت ایشان، اندیشه و مکتب فکری ایشان همچنان منشأ تحول در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با تأکید بر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: نسل جوان باید بیشتر با ارزش های انقلابی آشنا شود و با اطاعت پذیری از رهبری و در خط ولایت بودن، موجب اقتدار روزافزون این نظام در جهان شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات