۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۶۵۴۸۷
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

امام خمینی معادلات مستکبران دنیا را بر هم زد/ رهبر معظم انقلاب تنها مفسر بیانات امام راحل

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با بیان اینکه امام راحل معادلات مستکبران دنیا را بر هم زد، گفت: امروز با گذشت 26 سال از رحلت ایشان، مردم همچنان این رهبر بزرگ تاریخ‌ساز را فراموش نکرده‌اند و به رهنمودهای بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد راسخ دارند.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: برخی این روزها سخنانی بر زبان می‌آورند که جای تأمل دارد؛ نمی‌توانیم هرچه مورد پسندمان است، به امام نسبت دهیم و بگوییم ایشان چنین حرف‌هایی زده یا چنین چیزهایی گفته است، بلکه باید حرف‌هایی بیان شود که ضبط و ثبت شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی افزود: بدون تردید، امروز تنها کسی که می‌تواند در ارتباط با بیانات بنیان‌گذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران نظر دهد و به تفسیر فرمایشات امام بپردازد، رهبر معظم انقلاب است.

 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه بزرگان دینی و مسؤولان کشور اذعان دارند که امروز تنها کسی که می‌تواند به‌طور واقعی مفسر فرمایشات امام خمینی (ره) باشد، رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: رهبری به درستی فرمودند که تحریف شخصیت‌ها یکی از ابعاد خطرناک تحریف است و باید مراقب آن بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان استکبارستیزی  را از ویژگی‌های مهم و اساسی امام راحل دانست و گفت: امام خمینی(ره) معیارها و مؤلفه‌های خوبی به دست ما داده و فرموده‌اند هر جایی که دشمن شاد شود و بخندد، باید در خودتان شک کنید و این امر نیز امروز باید مدنظر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه امام راحل معادلات دنیا را بر هم زد، تصریح کرد: امروز نیز با گذشت 26 سال از رحلت ایشان، مردم همچنان این مرد بزرگ تاریخ را فراموش نکرده‌اند و به رهنمودهای بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد راسخ دارند./977/پ202/ح

ارسال نظرات