۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۶۵۶۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ستاد پیگیری تحقق شعار سال مانع از موازی‌ کاری دستگاه‌ها در اجرای برنامه ها می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تشکیل ستاد پیگیری تحقق شعار سال را اقدامی مؤثر در به نتیجه رسیدن امور دانست و گفت: این ستاد مانع از موازی‌ کاری دستگاه‌ها در اجرای برنامه ها در جهت تحقق شعار سال می شود.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیگیری تحقق شعار سال که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت رمز موفقیت در عرصه های گوناگون است.

 

وی با بیان این که ستاد پیگیری تحقق شعار سال به دبیری اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تشکیل شده است، افزود: تشکیل این ستاد مانع از موازی‌ کاری دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها در جهت تحقق شعار سال می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: ستاد پیگیری تحقق شعار سال، به جمع‌آوری طرح‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها در رابطه با تحقق شعار سال اقدام خواهد کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که 24 دستگاه مرتبط با مباحث فرهنگی عضو ستاد پیگیری تحقق شعار سال هستند، خاطرنشان کرد: به زودی اعضای این ستاد انتخاب می شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت ستاد استانی در راستای تحقق شعار سال گذشته تصریح کرد: تبلیغات اسلامی لرستان سال گذشته، رتبه خوبی را در کشور در بحث پیگیری شعار سال داشته است.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که مسؤولیت ستاد پیگیری تحقق شعار سال به اداره کل تبلیغات اسلامی استان محول شده است، یادآور شد: دیگر دستگاه‌های فرهنگی نیز در این زمینه با تبلیغات اسلامی همکاری خواهند کرد./9459/پ203/ح

ارسال نظرات