۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۶۶۸۷۷
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

طرح ضیافت الهی در 24 امامزاده و بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در 24 بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
طرح ضيافت الهي

محمد خانه ساز، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری طرح ضیافت الهی در استان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در 24 امامزاده و بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.


وی با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه برکت خداوند است و می‌توانیم از فرصت‌های به دست آمده در این ماه بهترین بهره را ببریم، خاطر نشان کرد: در طرح ضیافت الهی که همزمان با شروع ماه مبارک رمضان برگزار می شود، خیمه های معرفت را برپا می‌کنیم و کنار این خیمه‌های برنامه‌های فرهنگی و دینی مختلفی نیز برگزار می‌شود.


خانه‌ساز با اشار
ه به برنامه های این طرح آسمانی، تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌های این طرح شامل برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخ‌گویی به شبهات و مسائل شرعی، نمایشگاه محصولات فرهنگی و برگزاری نماز جماعت است.


معاون فرهنگی و اجتماعی از حضور روحانیان و مبلغان اعزامی در طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: در این طرح از حمایت و مشاوره روحانیان و مبلغان اعزامی از قم، بومی و مستقر در بقاع متبرکه بهره خواهیم برد و امید است از ظرفیت روحانیان در راستای ترویج فرهنگی دینی و اسلامی و هدایت انسان ها به سمت مسائل معنوی استفاده کنیم.


این مقام مسؤول با بیان اینکه 24 بقعه متبرکه پذیرای این طرح معنوی هستند، اظهار داشت: بقاع متبرکه شهر کرمانشاه و شهرستان های اسلام آباد، سرپل ذهاب، کنگاور، صحنه، پاوه و سنقر پذیرای برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان است.


خانه ساز در پایان گفت: علاوه بر برنامه های مذکور، محافل انس با قرآن، کرسی‌های تلاوت، مجلس جزخوانی و ترتیل‌خوانی با حضور قاریان مصری و بین‌المللی و استانی برگزار می شود و همچنین سعی بر این است که مراسمات ولادت امام حسن مجتبی(ع)، شب های قدر، عزاداری و شام غریبان را به بهترین شکل برگزار کنیم./857/ت302/ح

ارسال نظرات