۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۶۷۲۸۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن به دنبال جامعه دو قطبی در ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که وحدت و ولایت‌مداری، رمز موفقیت و تعالی است‎، گفت: دشمن به دنبال جامعه دو قطبی در ایران است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع بسیجیان نواحی مختلف تبریز با تأکید بر این‌که برای تحقق وحدت باید از منافع شخصی گذشته و به منافع ملی اندیشید، اظهار داشت: وحدت و اطاعت از رهبری، رمز و محور موفقیت و همدلی در جامعه است.


وی با اشاره به عنوان سال‌جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: باید منافع و مصالح نظام و جامعه اسلامی از سوی تمامی مسؤولان کشور مورد توجه قرار گیرد، ملت نیز پشتیبان دولتمردان در تحقق آرمان های انقلاب باشند.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که هرگونه تفرقه‌افکنی میان مردم پایمال کردن خون شهداست، خاطرنشان کرد: هرکس در هر عنوان و منصبی باید مصالح و منافع عالی نظام اسلامی و ملت را در نظر گرفته و با تبعیت از رهبری عمل کند، هرگونه سخنی که به وحدت ملی آسیب برساند، محکوم است.


وی با بیان این‌که دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت و ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: نظام سلطه درصدد ایجاد فضای دوقطبی در داخل کشور در زمینه مذاکرات هسته ای بوده در حالی که تیم مذاکره کننده تاکنون در این مذاکرات از هیچ خط قرمزی عبور نکرده است.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که مطالبه ملت و بسیجیان و دلسوزان ایران اسلامی در این مذاکرات این است که آینده کشور به مذاکرات هسته ای گره زده نشود، افزود: این‌که راه حل تمامی مشکلات و امور خود را در رفع تحریم‌ها جستجو کنیم، درست نیست، مگر پیش از این ملت در تحریم نبودند.


وی با اشاره به این‌که ملت ایران با وجود شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و سیاسی توانست هشت سال با دستان خالی بر دشمن متجاوز غلبه کند، گفت: ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه و کیان کشور خود حاضر به تحمل سختی هستند، به شرطی که دولتمردان نیز روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه داشته باشند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با اشاره به نقش تعیین کننده سپاه در عرصه های مختلف اجتماعی خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس، در هر زمانی که منافع و مصالح نظام و ملت ایجاب کرده، در صحنه حضور یافته و با حرکتی فرهنگی و معنوی آثار مثبت و موفقی برجای گذاشته است./853/پ202/ب4

ارسال نظرات