۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۶۷۵۹۷
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هرسین خبر داد؛

شرکت 290 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هرسین در برنامه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین از شرکت 290 دانش آموز تحت پوشش در برنامه‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی ولایت این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از اهداف تأسیس کانون‌های فرهنگی، توجه به تربیت و فرهنگ دینی و مذهبی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
مدير کميته امداد شهرستان هرسين

کیومرث رحمتی پور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان، عنوان داشت: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، برنامه های قرائت و تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ، همچون سنوات گذشته برگزار می شود.


وی در ادامه افزود: این برنامه های قرآنی در کانون فرهنگی تربیتی ولایت و با حضور قاریان ممتاز و اساتید حوزه و دانشگاه در ماه رمضان برگزار می شود.


رحمتی پور با اشاره به برنامه های متنوع حمایتی کمیته امداد در ماه رمضان، اظهار داشت: کمیته امداد برنامه های متنوعی همچون برپایی سفره های افطاری، توزیع کیسه های همیان مولا، عیادت از بیماران صعب‌العلاج و توزیع غذای گرم را در نظر دارد.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین، ماه رمضان را فرصت خوبی برای خودسازی و تقرب به خداوند متعال دانست و افزود: کمک به نیازمندان، سیره و یادگار امام علی(ع) است و نزد خداوند متعال از اجری عظیم برخوردار است، کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در راستای تحقق این هدف، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران است تا بتوان کمک های مردمی را به صورت هدفمند به دست نیازمندان واقعی رساند.


رحمتی پور همچنین از شرکت 290 دانش آموز تحت پوشش در برنامه‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی ولایت این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یکی از اهداف تأسیس کانون‌های فرهنگی، توجه به تربیت و فرهنگ دینی و مذهبی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که در این راستا کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان هرسین در سال 1380 تأسیس شد و در میان کانون های برتر در کشور قرار گرفت.


وی بیان داشت: در مجموع 160 دختر و 130 پسر در کلاس‌های مجزای اعتقادی، فنی و حرفه ای، مشاوره، ورزشی، کتابخوانی، هنر، کارگاه اخلاق اسلامی و کارگاه پیشگیری از اعتیاد شرکت می‌کنند و طی ایام تابستان به اردوهای تفریحی و زیارتی شهر های مشهد مقدس، تهران، همدان، لرستان و صحنه اعزام می شوند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در پایان تعداد کارکنان این کانون را 27 نفر ذکر کرد و ابراز کرد: این افراد با تمام توان مشغول آموزش و فراهم نمودن برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان هستند و کلیه هزینه های آموزش برای شرکت کنندگان رایگان بوده و از اعتبارات کمیته امداد پرداخت می شود./857/ت303/ح

ارسال نظرات