۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۶۷۵۹۸
حماس:

رژیم صهیونیستی سعی در فریب دستگاه عدالت بین المللی را دارد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی حماس از جامعه بین المللی خواست به گزارش‌های دروغین رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه توجهی نکرده و مقامات این رژیم را به خاطر ارتکاب جنایت‌های جنگی در غزه که در گزارش‌های مستقل مراجع بین المللی نیز به آن اشاره شده است، مجازات کند.
حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره جنگ اخیر غزه در تابستان 2014 تاکید کرد که جزئیات و روایت‌های دروغین ذکر شده در گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نشان می دهد که این رژیم به بی توجهی به حقوق بشر بین المللی و اصرار بر تفسیر شخصی‌اش از جنگ غزه ادامه می دهد و بنیامین نتانیاهو با ادعای خود مبنی بر اینکه ارتش صهیونیستی بیش از حد لازم به قوانین بین المللی پایبند بوده است، جنایت را به اوج خود رسانده است.

 

حماس در ادامه این بیانیه خود گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را که بر خلاف مفاد گزارش‌های بی طرفانه مراجع بین المللی اقدام به توجیه جنایت‌های ارتش این رژیم در جریان جنگ 51 روزه غزه در تابستان گذشته کرده است، محکوم کرد.

 

این جنبش تاکید کرد که هدف از انتشار این گزارش در این زمان توجیه جنایت‌های جنگی ارتش صهیونیستی از قبیل کشتار و تخریب است و وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس سعی در مشروعیت بخشی به جنایت‌های ارتش این رژیم را دارد که این خود عذر بدتر از گناه است.

 

حماس خاطر نشان کرده است که توجیه جنایت‌های ارتش صهیونیستی بدین معناست که این رژیم قصد تداوم بخشی به سیاست کشتار و تخریب علیه ملت فلسطین را دارد و گزارش اخیر نوعی ضربه بازدارنده رسانه‌ای در آستانه انتشار گزارش کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد (کمیته شاباس) و ارائه آن به شورای امنیت است که طرف صهیونیستی با انتشار آن سعی در فریب دستگاه عدالت بین المللی را دارد و این در حد خود یک جنایت است.

 

این جنبش همچنین بازی رژیم صهیونیستی با ارقام و داده‌ها و جزئیات مربوط به تجاوزات خود در جریان جنگ 51 روزه را محکوم و اعلام کرد که آمارهای ذکر شده در گزارش وزارت خارجه این رژیم صحت ندارد.

 

رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 51 روزه تابستان گذشته هزاران مورد حمله هوایی، زمینی و دریایی علیه نوار غزه انجام داد که در نتیجه آن 2323 نفر شهید و هزاران نفر زخمی شدند. علاوه بر این هزاران باب منزل تخریب شد و ارتش صهیونیستی جنایت‌های هولناکی را مرتکب شد، اما حال در آستانه انتشار نتایج تحقیقات کمیته حقیقت یاب سازمان ملل درباره جنگ غزه، این رژیم با انتشار گزارشی دروغین سعی در فریب جامعه بین المللی و سرپوش گذاشتن بر روی جنایت‌های جنگی خود به منظور فرار از محاکمه را دارد./994/ب102/د

ارسال نظرات