۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۶۸۰۷۹

اذعان افسر صهیونیستی به بمباران یک درمانگاه در غزه برای بالا بردن روحیه نظامیان اسرائیلی

خبرگزاری رسا ـ یک افسر نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت شلیک خمپاره به سوی یک درمانگاه در نوار غزه طی جنگ تابستان سال گذشته، به بالا بردن روحیه نظامیان صهیونیستی کمک کرده است.
رژيم صهيونيستي

به گزارش خبرگزاری رسا، یک افسر نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی که در طول جنگ تابستان سال گذشته به یک درمانگاه در نوار غزه خمپاره شلیک کرده بود، در یک مصاحبه رادیویی گفت، این اقدام به بالا بردن روحیه گردان کمک کرد.

 

ژنرال «آمیهای هاراچ» به رادیو «گالی اسرائیل» گفت: این درمانگاه باید تخریب می‌شد زیرا حماس از آن‌ جا در حال فعالیت بود. البته این اقدام برای تلافی کشته شدن یکی از افسران گردان نیز بود. انتقام‌گیری در طول عملیات صخره سخت (جنگ غزه) غیرعادی نبود.

 

بر اساس این گزارش، هفته گذشته پلیس نظامی رژیم صهیونیستی به علت سوءظن درباره رخ دادن جنایت در حمله به این درمانگاه، تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است. این حمله یک روز بعد از کشته شدن دیما لویتاس افسر نیروهای مسلح اسرائیل در جنگ غزه صورت گرفت.

 

ژنرال نریا یشورون یکی از فرماندهان نیروی رژیم صهیونیستی  در این باره گفت، او و نیروهایش از اینکه نمی‌توانستند در تشیع جنازه لویتاس شرکت کنند، ناراحت بودند و در نتیجه تصمیم گرفتند نقطه‌ای را که او در آن کشته شده بمباران کنند./994/ب102/د

ارسال نظرات