۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۶۸۰۹۴
استاندار قم:

رسانه‌ها و مسؤولان در ایجاد همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت پیشگام باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با اشاره به برخی اظهارات خلاف واقع از سوی رسانه‌ها و اشخاص، این مسأله را موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مسؤولان باید در ایجاد همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت پیشگام باشند.
حجت‌الاسلام محمدصادق صالحي منش، استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام صالحی منش در نشست هم اندیشی مسئولان استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی انتخاب شهردار جدید را گامی بلند برای توسعه ی همه جانبه ی شهر قم دانست.
 
استاندار قم با اشاره به اظهارات برخی رسانه ها در رابطه با مراحل قانونی انتخاب شهردار افزود: دکتر سقائیان نژاد طی روند کاملا قانونی و شفاف به این سمت انتنصاب شد.
 
وی با اشاره به انتخاب دکتر سقائیان نژاد با 19 رای موافق شورای اسلامی شهر قم و پیگیری های استانداری قم برای انتخاب وی برای سکانداری شهرداری قم افزود: با توجه به اینکه وی قبلا نیز شهردار اصفهان بود، مراحل قانونی قبلا یک بار برای ایشان انجام شده بود.
 
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اظهارات رسانه ها مبنی بر وجود برخی ابهامات در تایید صلاحیت شهردار جدید در ایام تعطیلات نیمه ی شعبان خاطرنشان کرد: مسئولین ارشد استان، وزارت کشور و وزارت اطلاعات که وظیفه ی انجام استعلامات را دارند، در این ایام مشغول انجام مراحل قانونی بودند.
 
حجت الاسلام صالحی منش با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و استاندار قم نمایندگان مردم هستند خاطرنشان کرد: برخی افراد نباید با اهداف خاص و تشویش اذهان عمومی اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند.
 
استاندار قم در ادامه اظهارات امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وجود مشکلات مدیریتی در نهاد استانداری قم افزود: بنده سال گذشته در فضای صمیمی و دوستانه با آقای امیرآبادی در رابطه با عدم تعامل بین دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم صحبت کردم.
 
وی بیان مطالب خصوصی بیان شده در سال گذشته در فضای عمومی در شرایط کنونی را موجب تشویش اذهان عمومی دانست و افزود: تصمیم گیری نهایی در انتخاب مدیران استان از جانب بنده است و در رابطه با مشکلات و کاستی ها نیز بنده پاسخگوی مردم خواهم بود.
 
نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: مسئولین باید در ایجاد همدلی و همزبانی دولت و ملت پیشگام باشند.
 
حجت الاسلام صالحی منش در ادامه مسئله ی برق گرفتگی در یکی از بوستان های قم و مرگ یکی از همشهریان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه استانداری قم سخود را در قبال این حادثه ی تلخ مسئول می داند افزود: از روز حادثه تاکنون چندین جلسه در رابطه با این مسئله برگزار کرده ایم و علل آن را بررسی نموده ایم./836/د101/ف
ارسال نظرات