۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۶۸۳۵۹
معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه:

طرح کشوری انصار الحجه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری طرح کشوری انصار الحجه(عج) در استان خبر داد و گفت: این دوره یک اعتکاف علمی محسوب می شود.
معاونت آموزش

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری اعتکاف علمی طلاب و اساتید حوزه علمیه خبر داد و عنوان داشت: طرح کشوری انصار الحجه (عج) در استان کرمانشاه برگزار می شود.


حجت الاسلام قلعه بالایی با اشاره به استقبال طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه سراسر کشور از این طرح، تصریح کرد: با استقبال گسترده طلبه های ممتاز و نخبه و همچنین اساتید حوزه، از این عزیزان مصاحبه و گزینش به عمل می آید.


وی با بیان اینکه برگزاری این دوره، یک اعتکاف علمی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: برنامه های علمی جهت کسب آمادگی لازم طلاب و روحانیان، در این طرح ارائه می شود.


معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه این طرح ششمین دوره طرح ارتقایی انصار الحجه (عج) است ابراز کرد: طرح کشوری انصار الحجه (عج) 20 تیر ماه آغاز می شود و تا 28 مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام قلعه بالایی با اشاره به حضور اساتید ممتاز از سراسر کشور، اظهار داشت: طلاب شرکت کننده در این طرح نیمی از دروس سال تحصیلی را می گذرانند و از حضور اساتید برجسته بهره خواهند برد.


وی در پایان بیان داشت: طلاب با روش های جدید تدریس آشنا و در کنار این کلاس ها از برنامه های فرهنگی، معنوی و اردویی نیز بهره مند می شوند./857/ت303/ب4

ارسال نظرات